• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Apparte kadett

indd, een lol advertentie.

zo was er ook eens een zwaar gekietelde c20xe op webers en gechipt op marktplaats gezet.

was ook een geintje van een tunerzaakie.

indd, een lol advertentie.

zo was er ook eens een zwaar gekietelde c20xe op webers en gechipt op marktplaats gezet.

was ook een geintje van een tunerzaakie.

verdacht... eerst verschijnt er een "behoorlijk fout"topic hier, ff later staat de auto als geintje op speurders. wie-o-wie was het?

verdacht... eerst verschijnt er een "behoorlijk fout"topic hier, ff later staat de auto als geintje op speurders. wie-o-wie was het?

nou ik was het niet, om 1x te zien vond ik het al pijn in me ogen doen laat staan dat ik hem op speurders zet:jerry:jerry:P

nou ik was het niet, om 1x te zien vond ik het al pijn in me ogen doen laat staan dat ik hem op speurders zet:jerry:jerry:P

totdat er iemand met zen uber domme hoofd, want dit hok is kneiter lelijk.... een voorschot geeft aan de heer youssuf-bazouri@hotmail.com :thumbdown

maar wie wil nou niet een 1.3S met gechipt motormanagement... ?! dat bestaat ga niet! hwahahaha

totdat er iemand met zen uber domme hoofd, want dit hok is kneiter lelijk.... een voorschot geeft aan de heer youssuf-bazouri@hotmail.com :thumbdown

maar wie wil nou niet een 1.3S met gechipt motormanagement... ?! dat bestaat ga niet! hwahahaha

hallo meneer kadett tuner,

ik heb veel intresse in uw kadett, de grote gapende gaten in de motorkap spreken mij erg aan. U had graag uw kedett geruild tegen dikke bmw tunung bak. Die heb ik helaas niet, ik heb wel een vette calibra met dikke spoilerpakket. Is helemaal strak hoeft alleen maar gespoten te worden.

specs van mijn kali:

bodykit breedbouw van p. langkaus tuning b.v.

unieke motorkap doorgelast

deurgrepen verwijderd

dikke lenka 17" wielen (achter)

voor interieur heb ik de complete autostyle catalogus leeg gkocht, grome accenten en sport pedalen, ledlampjes in de pook!!

dashboard goud-geel gespoten met chroom!

sound mp3-casette radio van marquant 4x40w + 16" speakers in de hoedenplank, knalt zo hard

motor c20ne zonder katt. open rechte pijp rond 80 naar achter

ingekorte nokkenassen

afgeslepen krukaslagers

ingeboorde cylinderwanden

overmaatse oliekeringen

uuitgevijld injectiespruitstuk

kop onder handen genomen met de klopboor

verchroomde distributiekap

geschat vermogen: 165,2pk

Ik ben bereid ook nog wel 2 kwartjes bij te leggen op de ruil met jou zo dikke vette harde kadett.

opel-calibra-ugly.jpg

hallo meneer kadett tuner,

ik heb veel intresse in uw kadett, de grote gapende gaten in de motorkap spreken mij erg aan. U had graag uw kedett geruild tegen dikke bmw tunung bak. Die heb ik helaas niet, ik heb wel een vette calibra met dikke spoilerpakket. Is helemaal strak hoeft alleen maar gespoten te worden.

specs van mijn kali:

bodykit breedbouw van p. langkaus tuning b.v.

unieke motorkap doorgelast

deurgrepen verwijderd

dikke lenka 17" wielen (achter)

voor interieur heb ik de complete autostyle catalogus leeg gkocht, grome accenten en sport pedalen, ledlampjes in de pook!!

dashboard goud-geel gespoten met chroom!

sound mp3-casette radio van marquant 4x40w + 16" speakers in de hoedenplank, knalt zo hard

motor c20ne zonder katt. open rechte pijp rond 80 naar achter

ingekorte nokkenassen

afgeslepen krukaslagers

ingeboorde cylinderwanden

overmaatse oliekeringen

uuitgevijld injectiespruitstuk

kop onder handen genomen met de klopboor

verchroomde distributiekap

geschat vermogen: 165,2pk

Ik ben bereid ook nog wel 2 kwartjes bij te leggen op de ruil met jou zo dikke vette harde kadett.

opel-calibra-ugly.jpg

Terug
Naar boven