• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun astra h

Zou iemand voor mij het volgende willen opmeten?

Het midden van het draaipunt van de armsteun tot de onderzijde van de leuning

cimg0032nc5.jpg

Vindt het wel apart dat je voor deze armsteun kiest. Ik lees op diverse fora namelijk dat deze armsteunen dezelfde kwaal hebben in de Zafira namelijk dat het asje snel afbreekt.

Zelf heb ik sinds dinsdag een Irmscher armsteun geplaatst (zelfde als uit de Astra G) omdat ik dat gedoe met dat asje niet zo zag zitten.

Daarbij zijn ze ook bijna 2x zo duur als een armsteun voor het middenconsole.

Wat betreft een geschikt adres om ze te kunnen kopen :

http://www.ebay.de/itm/Astra-H-Zafi...45355?pt=DE_Autoteile&hash=item2c5cb8554b" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ebay.de/itm/Astra-G-Astr...87105?pt=DE_Autoteile&hash=item5d2fc04081" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaatje hoe zo'n onderste armsteun eruit ziet in een H :

P1140307.jpg

P1140308.jpg

P1140309.jpg

P1140310.jpg

@The Undertaker wrote:Zou iemand voor mij het volgende willen opmeten?

Het midden van het draaipunt van de armsteun tot de onderzijde van de leuning

cimg0032nc5.jpg

14 centimeter

Ik heb gemeten de afstand tussen de groene lijnen ( pin me niet vast op 1 mm want kon er een beetje moeilijk bij :cry )

Kan alleen niet zien of jij de zelfde zetels heb vandaar de foto's van mijn interieur (volgens mij heb ik comfort seat pack 1 o.i.d.) vandaar de foto. Maar volgens mij lijkt het zo te zien niet uit te maken

CIMG1153.jpg

Die er je voordeel mee :thumb

Gr Jan

HAHA ik zie het al, het is jou interieur niet op de foto. de foto is gesloopt uit de duitse how to hierboven :jerry

Maar toch hoop ik dat je er wat aan heb ;)

Jan

Thanks!

Ik heb zeker niet dezelfde stoelen, aangezien ik een Astra F GSI heb waar hij in moet :angel

Ik heb wel deze armsteun liggen en vandaar de vraag voor de hoogte. Die paar mm vergeef ik je wel ;)

En NEE, het past niet zomaar. Maar zoals gezegd word: waar een wil is is een weg!

@jwvanyperen wrote:@didi wrote:gisteravond

is hij nog te koop?hoeveel vraag je ervoor?

Anders is er nog wel een liefhebber mocht het niet passen :thumb

Passen doet het zo-wie-zo niet zonder aanpassingen van de beugel :mrgreen:

Terug
Naar boven