• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun in tigra??

Hallo,

Ik heb een beetje gezocht op armsteunen voor mijn opel tigra (bj 96), maar word er niet veel wijzer van. Past er überhaupt wel een in?:hmmz

Heeft er iemand een armsteun in zijn Tigra zitten?

Zo ja, welke?

Alvast bedankt :thumbup

Inderdaad geen universele, die is krom als je er naar kijkt!

kamei is idd goed. maar kan inderdaad ook niks vinden op internet.

En Welkom trouwens.

Erwin

Inderdaad geen universele, die is krom als je er naar kijkt!

kamei is idd goed. maar kan inderdaad ook niks vinden op internet.

En Welkom trouwens.

Erwin

ik heb jaren geleden (lees 10 jaar :D) een armsteun voor mijn corsa A gekocht. Deze heb ik, toen ik mijn Tigra kocht, overgezet en zonder problemen. Is een universele en zit prima! Het kan dus wel. Weet alleen niet of die nog te koop zijn....

als je geluk heb op de sloop ;)

je weet maar nooit!

en beter 5,- als 40,- en dan

niet goed passen of weet ik t... :D

ik heb jaren geleden (lees 10 jaar :D) een armsteun voor mijn corsa A gekocht. Deze heb ik, toen ik mijn Tigra kocht, overgezet en zonder problemen. Is een universele en zit prima! Het kan dus wel. Weet alleen niet of die nog te koop zijn....

Ik heb er 1 gekocht en die was officieel voor een golf 4/ bora... kweet het tis zondigen,

maar hij past perfect, en ik kan me stoelen nog steeds voor overklappen, wat met een universele wel is een probleem zou kunnen zijn

als je geluk heb op de sloop ;)

je weet maar nooit!

en beter 5,- als 40,- en dan

niet goed passen of weet ik t... :D

Ik heb er 1 gekocht en die was officieel voor een golf 4/ bora... kweet het tis zondigen,

maar hij past perfect, en ik kan me stoelen nog steeds voor overklappen, wat met een universele wel is een probleem zou kunnen zijn

Terug
Naar boven