• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Armsteun opel corsa

http://www.heuts.nl/shop/catalogsearch/result/?q=armsteun" onclick="window.open(this.href);return false;

En ik heb deze http://www.heuts.nl/shop/armsteun-luxe-chroom-1" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze kan je in hoogte verstellen, en in achter of naar voren.

Vind je gewoon in de winkel in de rekken, wel doos open maken of alles nog erin zit.

Eerst in elkaar zetten dan in de auto zetten, denk misschien effe je stoelen eruit halen om de armsteun vast te schroeven in je tunnelbak. Ik heb zelf de tunnelbak los gehaald en de beide stoelen naar voren geschoven, en de tunnelbak naar achter getrokken.

Volgens mij ook te krijgen bij Heutz, ik zou even google. Had er laast een die voor opel corsa was en betaalde je 35 voor? zonder verzendkosten.

Bij heuts heb je er voor 9,95, heb me gister ook een gehaald en past bijna in elke auto, ook nog eens opklapbaar.

check even bij http://www.originalcarparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

heb daar ook even navraag gedaan voor een armsteun voor mn corsa opc. die ik wil kost 99,- maar deze kun je precies op de telefoonvoorbereiding klikken.

lijkt het net alsof het zo uit de fabriek komt. :thumbup

Voordeel van de duurdere is ook dat je er daadwerkelijk je arm op kan laten rusten.

Die goedkopere zooi is puur interessant als extra opbergvakje. Als je daar even stevig op hangt is het kapot.

@McKaamos wrote:Voordeel van de duurdere is ook dat je er daadwerkelijk je arm op kan laten rusten.

Die goedkopere zooi is puur interessant als extra opbergvakje. Als je daar even stevig op hangt is het kapot.

Nee hoor, stevig op drukken houd die goed vol die goedkopere zooi. :thumbup

@astraTD wrote:@McKaamos wrote:Voordeel van de duurdere is ook dat je er daadwerkelijk je arm op kan laten rusten.

Nee dat is niet waar. Die dingen zijn niks waard. Heb er een maand geleden èèn gekocht bij Heuts. En na 4 dagen waren die zijvlakken al helemaal verbogen van het leunen. En je kunt ze niet eens vastzetten. :thumbdown

Als je een goede armsteun wilt moet je een Kamei nemen. Wel zeer prijzig maar dan heb je wel een ARMSTEUN. :thumbup

http://www.kameishop.nl/contents/nl/d285_B.html" onclick="window.open(this.href);return false;

@EdGSI wrote:@astraTD wrote:@McKaamos wrote:Voordeel van de duurdere is ook dat je er daadwerkelijk je arm op kan laten rusten.

Nee dat is niet waar. Die dingen zijn niks waard. Heb er een maand geleden èèn gekocht bij Heuts. En na 4 dagen waren die zijvlakken al helemaal verbogen van het leunen. En je kunt ze niet eens vastzetten. :thumbdown

Als je een goede armsteun wilt moet je een Kamei nemen. Wel zeer prijzig maar dan heb je wel een ARMSTEUN. :thumbup

http://www.kameishop.nl/contents/nl/d285_B.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ieder zijn eigen menig dan.

Ik heb er geen last van en bevalt me goed. :thumb

@ astraTD kun je mij een link sturen van welke je hebt gekocht zodat ik precies weet dat ik de goede heb, is het trouwens moeilijk om die armsteun er in te zetten ?

IMG00928-20120126-1611.jpg

IMG00937-20120127-1335.jpg

@Wesley12111991 wrote:hallo,

Ik ben op zoek naar een armsteun voor een opel corsa b.

Weet iemand of die te verkrijgen zijn en zo ja waar??

Ha die Wesley, die armsteunen kun je bv in duitsland/Leer kopen en zijn circa iets van 12 euro of zo. Heb er zelf ook eentje weg. Zit nog een ruime opbergvak in, bv voor je TomTom. en een beker houder.

Groetjes

Johan

ik heb sinds vandaag een originele kamai midden armsteun over voor de corsa b (mijn corsa is helaas total loss verklaard).

bij interesse kan je contact met mij opnemen.

groetjes

Terug
Naar boven