• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

artikel is gevonden, mag weg.

Kan dat onderdeel toevallig los? Want ik heb complete webers liggen, maar die hou ik graag op de plank voor de onderdelen.

Ik meende van niet, ga ik nog nakijken!

Ik meen me te herinneren dat dat 'armpje' vast geponst zit of zoiets.

Ik kijk vanavond ook wel eventjes :) Mijn carburateuren liggen namelijk toch in onderdelen op de plank... Als 't gemakkelijk te vervangen is stuur ik je dat onderdeel wel op.. :)

Als ik 't goed heb, heb jij dit kapot:

full.jpg

Zit met een boutje 13 vast, maar letop: zit een borgring/clip achter zoals bij je stuurbout ook zit.

u2u maar voor verzenden (en kleine vergoeding voor 't verzenden)

Dit is van een Weber32TL... Heb er 8 liggen, allemaal 't zelfde. Dus heb jij wel een Weber32TL?

Terug
Naar boven