• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Asbak astra H

No Name

Post weleens wat
Ik ben op zoek naar het gesloten asbak systeem voor de astra H. Ik heb al gezocht op internet maar kan er maar weinig over vinden. Naar de dealer wil ik eigenlijk niet aangezien je dan vaak meer als de hoofdprijs betaald. Op dit moment heb ik een 'open' bakje met daarnaast de 12 volts ingang die onder een klepje verborgen zit.

Ik ben op zoek naar deze variant:

Dan kan ik hieronder mooi mijn parrot wegwerken. Het bovengenoemde bakje gebruik in namelijk toch niet. Ik neem aan dat ik mijn variant gewoon kan wisselen met de gesloten variant?

Alvast bedankt :)

Jep, heb ik ook gedaan.

Gewoon wisselen.

Er hangt normaal bij een open versie een extra kabeltje rondgeplakt, dat dient voor de verlichting in de gesloten asbak.

Heb hem na enkele maanden zoeken gevonden op ebay voor €15 dacht ik.

Top! bedankt voor de tip. :thumbup

Ook als mensen nog andere tips hebben dan hoor ik het uiteraard graag :)

Ik ben ook lang op zoek geweest toen was ik er op een gegeven moment klaar mee en ben ik naar de dealer gegaan haha

bij originalcarparts.nl kan je em splinternieuw bestelle in alle mogelijke kleuren origineel van gm voor 36.95 :) kocht ik me toch lekker een nieuwe voor dat bedrag hoor :)

Als je een zilvergrijze / matt chrome zoekt dan weet ik er nog 1 te vinden voor je : Vraag Stefan GTC even ;)

Thx! Had een pm van hem en terug gepmed. Ben alleen bang dat het me kleur niet is en weet niet hoe mijn kleur heet. Is dezelfde kleur als van de foto toevallig..

Als het dezelfde kleur is als de radio dan is dat charcoal.

Ik heb nu zo'n asbak met een klepje en zit er ook aan te denken om dat om te wisselen naar een opbergvakje met een 12V (wat jij dus nu hebt).

Kan je mij laten weten uit welk deel van NL je komt ?

Juffer: Mocht No Name een ander kleurtje hebben als charcoal kan ik je dat gleufje wel bezorgen.

Heb het toch liggen, had liever eentje met een klepje.

Roken doe ik al helemaal niet (en zeker niet in de auto) maar als je de 12V aansluiting gebruikt kan je met een asbak erg lastig bij de draaiknoppen van de ECC.

Terug
Naar boven