• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona 400 back home !

auto is inmiddels in een loogbad geweest !

meer op de site : hier klikken

ascona%20herwig%20thuis%20%2025.jpg

ziet er opzich nog goed uit, en gaat ook lekker snel dit project:wors:wors

en lijkt het nou zo dat de voorste binnenwielkuipen groter zijn? of ben ik gewoon gek:wtf:P:P:P

ziet er opzich nog goed uit, en gaat ook lekker snel dit project:wors:wors

en lijkt het nou zo dat de voorste binnenwielkuipen groter zijn? of ben ik gewoon gek:wtf:P:P:P

Dat klopt (niet dat je gek bent) extra verschil is nog de versteviging vanaf de A-stijl.

Er zit wel wat roest, maar over het algemeen valt het reuze mee met de rotterij en beschadigingen, ik heb ze wel veeel slechter gezien.

Dat klopt (niet dat je gek bent) extra verschil is nog de versteviging vanaf de A-stijl.

Er zit wel wat roest, maar over het algemeen valt het reuze mee met de rotterij en beschadigingen, ik heb ze wel veeel slechter gezien.

origineel gepost door Tiedo

had een ascona 400 standaard een geschroefde kooi?:hmmz

yep.

t/m '86 waren de meeste kooien ook van aluminium, pas daarna mocht dat niet meer.

origineel gepost door Tiedo

had een ascona 400 standaard een geschroefde kooi?:hmmz

yep.

t/m '86 waren de meeste kooien ook van aluminium, pas daarna mocht dat niet meer.

Nadeel van dit loog procede is (in mijn ogen) dat de roest er nog zit. Doe je dit met (zout) zuur dan is het roest weg. Een ander nadeel is dat alles geloogd/gezuurd wordt, ook de ruimtes waar je niet bij komt.

Wel een uniek verhaal, ben benieuwd hoe dit afloopt :thumbup

Nadeel van dit loog procede is (in mijn ogen) dat de roest er nog zit. Doe je dit met (zout) zuur dan is het roest weg. Een ander nadeel is dat alles geloogd/gezuurd wordt, ook de ruimtes waar je niet bij komt.

Wel een uniek verhaal, ben benieuwd hoe dit afloopt :thumbup

[rquote=1826791&tid=137352&author=Jigsaw]iemand enig idee hoeveel zoiets kost ? heb er wel interesse in op die manier[/rquote]

De kosten bedragen ca € 750,-. Houd er wel rekening mee dat je de auto zsm schoonbortseld en 50/50 in de grondverf spuit, als je dit niet doet zit er snel vliegroest op.

Wij hebben dit met ca 15 auto's inmmiddels gedaan.

Terug
Naar boven