• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona 400 op MP

Kan een goudzoeker zijn, of onzin, maar je weet het pas als je hem opbelt en de boel bekijkt.

soms staat er inderdaad wat te koop wat ook in de advertentie staat.

Kan me trouwens niet aan de vraag onttrekken of dit dezelfde is die en jaar of zo ook al te koop aangeboden werd, die was ook met papieren en laswerk, verder zat er niks bij.

Kan een goudzoeker zijn, of onzin, maar je weet het pas als je hem opbelt en de boel bekijkt.

soms staat er inderdaad wat te koop wat ook in de advertentie staat.

Kan me trouwens niet aan de vraag onttrekken of dit dezelfde is die en jaar of zo ook al te koop aangeboden werd, die was ook met papieren en laswerk, verder zat er niks bij.

Hmmm.. gewoon gaan kijken, dat weet je het zeker. Moeilijk om er nu over te discusseren hea!

Maar goed, heb je een carrosserie, dan wordt het nog een hele opgave hem compleet te krijgen!

Hmmm.. gewoon gaan kijken, dat weet je het zeker. Moeilijk om er nu over te discusseren hea!

Maar goed, heb je een carrosserie, dan wordt het nog een hele opgave hem compleet te krijgen!

@kadettsr wrote:Hmmm.. gewoon gaan kijken, dat weet je het zeker. Moeilijk om er nu over te discusseren hea!

hahaha meer onbetaalbaar !!

en nee ik ga maar niet kijken de spaarpot wil niet mee werken

@kadettsr wrote:Hmmm.. gewoon gaan kijken, dat weet je het zeker. Moeilijk om er nu over te discusseren hea!

@mantaray wrote:@kadettsr wrote:Hmmm.. gewoon gaan kijken, dat weet je het zeker. Moeilijk om er nu over te discusseren hea!

Haha, tsjah het is idd ook niet te betalen.

Toch nog maar ff doorsparen :jerry

want als die beste man er de hoofdprijs voor wil hebben, dan is hij hem zo 1,2,3 nog niet kwijt!

@mantaray wrote:@kadettsr wrote:Hmmm.. gewoon gaan kijken, dat weet je het zeker. Moeilijk om er nu over te discusseren hea!

Haha, tsjah het is idd ook niet te betalen.

Toch nog maar ff doorsparen :jerry

want als die beste man er de hoofdprijs voor wil hebben, dan is hij hem zo 1,2,3 nog niet kwijt!

@henk 400rr wrote:Klopt..

en zo krom als een hoepel

Een hoepel is rond.

Zo krom als een banaan is beter op zijn plaats.

En als de 400 zo krom als een banaan is dan verkoopt hij deze nooit van z`n leven.

Tenzij er een 400 kenteken bij zit.

;)

@henk 400rr wrote:Klopt..

en zo krom als een hoepel

Een hoepel is rond.

Zo krom als een banaan is beter op zijn plaats.

En als de 400 zo krom als een banaan is dan verkoopt hij deze nooit van z`n leven.

Tenzij er een 400 kenteken bij zit.

;)

Terug
Naar boven