• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona 400 (zonde)

Robbie1974

Post weleens wat
Nou daar staat ie dan.... :cry

asc400-1.jpg

asc400-2.jpg

Zo weet ik nog een ascona a staan. ik ben al eens gaan vragen om hem te kopen maar de eigenaar wil hem absoluut bijhouden omdat hij later veel gled waard zou zijn zei hij. Die staat daar gewoon buiten met het mos erop en natuurlijk gewoon weg te rotten!! Doodzonde want er is echt wel iets mooi van te maken.

Hij staat helaas niet in Nederland.

Ik weet ook niet waar hij wel staat of stond.

Kon de taal niet lezen op de site. :hmmz

voor zover ik weet is dit een replica

auto staat in sweden of denemarken die kanten op

maar moet in een slechte staat zijn

maar alleen de velgen al echt zonde

origineel gepost door Black Magic

Ik ga naar Denemarken binnenkort dus al iemand een adres heeft zou dat heel mooi zijn,

We zitten re bovenin dus iets omrijden heb ik er wel voor over. En we nemen fototoestel mee natuurlijk :thumbup

origineel gepost door Goossens Bjorn

Zo weet ik nog een ascona a staan. ik ben al eens gaan vragen om hem te kopen maar de eigenaar wil hem absoluut bijhouden omdat hij later veel gled waard zou zijn zei hij. Die staat daar gewoon buiten met het mos erop en natuurlijk gewoon weg te rotten!! Doodzonde want er is echt wel iets mooi van te maken.

zo weet ik een vent, heeft achter op een grasveld een A ascona, 2 kevers, golf I (smalle achterlichten versie) en nog wat oud spul staan.

die ascona is ook zo mosgroen ondertussen, en 1 van de kevers staat er ook al meer als 18 jaar.. die kan je net zien staan tussen het huizenhoge onkruid.

en hij doet er niets van weg. begin ik ooit nog eens aan zegt ie dan

origineel gepost door Black Magic

dit is geen replica maar een orginele kijk maar naar de wielen het zijn 5 bouts meeste replica's zijn 4 bouts

Zegt allemaal niks natuurlijk! Het is wel meer aannemelijk dat een originele betreft. Alleen bekleding doet weer anders vermoeden.

over de deze auto werd eerder gesproken op en duits forum en daar waren ze er achter gekomen dat het een nepperd is maar wel een waar andacht aan besteed was ooit

hier het verhaaltje en een andere foto van het voor aanzicht

and the ascona on this picture, it has been standin there the last 10-15years, everything under and inside, icluding the engine,looks like 400parts, but it it registered as an 1,9s ???

ascona400.jpg

.... and i have an orginal ascona-400 myself ;) [/quote]

Die ruiten zijn zeker te weten schoongemaakt,

Mijn manta heeft ook 11 jaar buiten staan wegrotten, en bij de ruitenwissers zat het onder de mos. En hier is het brandschoon:)

Mijn velgen waren ook helemaal vies, dus deze zijn ook schoongemaakt

Terug
Naar boven