• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona-A PICTURE-topic (wie nog meer een A-tje?)

@McLambo wrote:Dat is een mooi prijsje. Maar is het niet zo met gepolijste velgen dat je aan het poetsen blijft?

ja dat klop wel iets meer poetsen en toch valt het wel mee met deze velgen had hier voor staffan velgen en daar had ik toch wat meer onderhoud aan ik denk dat de oudere velgen een andere legering hebben heb ze nou een paar maanden onder de auto en heb ze nog maar 2 keer gepoetst ook met wasen blijfen ze mooi dat was met de steffans anders zelfs met wasen moest ik ze weer poetsen je kan er ook blankelak op doen dan hoef je ze alleen te wasen en klaar is kees

Terug
Naar boven