• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona B 300+ PK

hij heeft m al 3 jaar klaar en is toe aan een nieuwe uitdaging, maar als tie niet compleet verkocht wordt, gaat ie aan onderdelen

hij heeft m al 3 jaar klaar en is toe aan een nieuwe uitdaging, maar als tie niet compleet verkocht wordt, gaat ie aan onderdelen

Ow...Ok....hoorde vorig jaar op de o.p.n meeting in amersfoort dat ie toen net af was???? :hmmz

naja lekker belangrijk,ik ben nu bezig met mn 17e ascona B. :thumb

Is wel een heeeeele mooie ascona idd :jerry

Ow...Ok....hoorde vorig jaar op de o.p.n meeting in amersfoort dat ie toen net af was???? :hmmz

naja lekker belangrijk,ik ben nu bezig met mn 17e ascona B. :thumb

Is wel een heeeeele mooie ascona idd :jerry

17e Ascona B, holy crap waarom verkoop je ze dan de hele tijd ?? of ben je uit 1957 en halverwege de jaren 80 begonnen met je eerste ascona :hmmz

17e Ascona B, holy crap waarom verkoop je ze dan de hele tijd ?? of ben je uit 1957 en halverwege de jaren 80 begonnen met je eerste ascona :hmmz

Vroeger kocht je een ascona voor300 gulden met 2 maanden apk.

apk eraf rijden,slopen,onderdelen verkopen,kas naar oudijzer.

Zo heb ik er wel wat "weggereden".

Ben nu 40 dus rij nu al 22 jaar ascona.sorry -offtopic

Vroeger kocht je een ascona voor300 gulden met 2 maanden apk.

apk eraf rijden,slopen,onderdelen verkopen,kas naar oudijzer.

Zo heb ik er wel wat "weggereden".

Ben nu 40 dus rij nu al 22 jaar ascona.sorry -offtopic

Ik heb eens meegereden met die blauwe Ascona, dat ding gaat als een speer!

Alles is netjes ingebouwd, en de wagen heeft een hoog "race-gehalte".

Ik heb eens meegereden met die blauwe Ascona, dat ding gaat als een speer!

@H-400 wrote:Ik heb eens meegereden met die blauwe Ascona, dat ding gaat als een speer!

en toen jij meereed lag er nog een 3 liter in met 286 pk, nu 3,2 met 321 pk

@remo, ik geloof wel dat die van rik gaat als een kanon, ik geloof ook wel dat ie deze bij lange na niet bij houd op het rechte stuk :D

@H-400 wrote:Ik heb eens meegereden met die blauwe Ascona, dat ding gaat als een speer!

en toen jij meereed lag er nog een 3 liter in met 286 pk, nu 3,2 met 321 pk

@remo, ik geloof wel dat die van rik gaat als een kanon, ik geloof ook wel dat ie deze bij lange na niet bij houd op het rechte stuk :D

@sik wrote:

:lol: Dat weet ik ook wel zeker!

Twee kameraden van me rijden allebei met zo een 3,2 liter in een E36/E46 en daar sta ik bij het uitaccelereren 'stil' :shock: bij. Maar ja, hoe- en wat je ook doet er blijft altijd 'baas boven baas' en dat geeft ook niets, daar moet je gewoon van genieten en over dromen (en dan stiekem een turbo-motor bouwen ;) ).

Back on Topic:

Daarmee is deze blauwe Ascona wat mij betreft de ultieme circuit Ascona :wors :wors :wors . Hij is volgens mij het geld best waard, want probeer maar eens iets anders te kopen wat er ook maar bij in de schaduw kan staan (en dan liever wat verder kijken dan alleen naar de motor en hoeveel PK's die zou hebben).

@sik wrote:

:lol: Dat weet ik ook wel zeker!

Twee kameraden van me rijden allebei met zo een 3,2 liter in een E36/E46 en daar sta ik bij het uitaccelereren 'stil' :shock: bij. Maar ja, hoe- en wat je ook doet er blijft altijd 'baas boven baas' en dat geeft ook niets, daar moet je gewoon van genieten en over dromen (en dan stiekem een turbo-motor bouwen ;) ).

Back on Topic:

Daarmee is deze blauwe Ascona wat mij betreft de ultieme circuit Ascona :wors :wors :wors . Hij is volgens mij het geld best waard, want probeer maar eens iets anders te kopen wat er ook maar bij in de schaduw kan staan (en dan liever wat verder kijken dan alleen naar de motor en hoeveel PK's die zou hebben).

Zo jullie zijn te laat ;)

hij is vanavond vertrokken naar duitsland, kan volgende week m'n "nieuwe" rekord caravan naar binnen :D

Zo jullie zijn te laat ;)

hij is vanavond vertrokken naar duitsland, kan volgende week m'n "nieuwe" rekord caravan naar binnen :D

Terug
Naar boven