• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ASCONA B C20LET !!!CHASSIS VERKOCHT!!

Hallo allemaal

zal me even voorstellen ik ben Wei Jun en ik ben de vriend waar rene het over had. Ik ga verder met de bouw van deze ascona.

De plannen zijn mijn eigen c20let weer terug in de ascona plaatsen. De roest plekken aan te pakken. Ben vanplan time attack ermee te gaan rijden uiteindelijk maar voorlopig nog even niet moet eerst alles voor rwd zien te vinden omdat mijn huidige motor in een astra f zat. Als ik alles kompleet heb ga ik bouwen en zal ik de foto's posten

gr

nou ik ben van het weekend 400 km wezen sturen om een bak r28, motor steunen en een carterpan op te halen toen ik de carterpan zag dacht ik meteen he daar is hij weer hahahaha las bij me maat dat dit de bekende verminkte carterpan is hahaha dus ik ben nagenoeg kompleet om te gaan bouwen moet alleen nog even een schakeltafel hebben en het hydrolische deel. Maar eerst moet er nog even een astra uit mijn collectie.

Foto-IYMZMF8E-D.jpg

Terug
Naar boven