• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona b cabrio

ziet er geinig uit alleen de binnen kant is er lelijk cker de deuren met die lelijke speakers erin en in de achter panelen.daar zou je nieuwe of andere panelen in moeten zetten bah bah

nou ik zou het heel netjes zeggen,"wat een niet zo mooi geval",weet je 1 ding is er nog wel mooi aan,huuu hoor ik je nu denken,wat dan??? nou de achterlichten,dat is nog het enigste wat hem aan een b-ascona doet denken,oke is mijn mening,dat er mensen zijn die hem mooi vinden,wil ik best geloven,maar hij is al tig keer aangeboden,en dat zal ook wel niet zomaar zijn,ik zou zeggen,doe een goed bod en je bent deze zomer de bink van je omgeving!!!!!!

Met wat aanpassingen is er wel wat moois van te maken, ten eerste die surfplank er af, standdaard koplampen en gril er in interieur wat aanpassen dan lijkt de ascona al heel anders.....alleen dat dak nog.

En dan heb je ook nog een 16s. I.c.m. die brede banden komt dat ding nauwelijks van de plek.

Volgens mij heeft deze ook nog te koop gestaan in Vroomshoop, toen nog zonder kenteken meen ik.

TextEn dan heb je ook nog een 16s. I.c.m. die brede banden komt dat ding nauwelijks van de plek.

Volgens mij heeft deze ook nog te koop gestaan in Vroomshoop, toen nog zonder kenteken meen ik.

komt idd uit den ham waar ik ook mijn manta cabrio heb gekocht

Terug
Naar boven