• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona B project

Niet door ons iig. nou ja, hij wordt wel door ons gesloopt, maar het is de bedoeling dat ie straks in concoursstaat weer wordt opgebouwd.

Ik had van de vorige eigenaar ook niet de indruk dat ie gesloopt ging, worden, maar ja dat zullen ze ook niet gauw zeggen natuurlijk

het kenteken begint met 33 of 59, maar weet ik niet cker.

Pistolen Paulje kan je dat wel vertellen.

Welke zwarte achterlichten heb je te koop:kewlpics fototje?

Is het gespoten of origineel

kenteken begint met 37 en eindigt op 59. bijna goed dus:P

over 2 jaar is wk tog weer? hopen dat hij tegen die tijd klaar is:)

en die sticker zit er niet op. is het wel dezelfde dan?

Nee is niet dezelfde...iets andere kleur, heb de oude foto's gevonden. even scannen vd week en dan plaats ik ze met vele andere Ascona's onder rubriek Ascona's.

Als jij mij je e-mail adres geeft stuur ik wel wat foto's van die zwarte achterlichten.

(picture uploader werkt nu niet :thumbdown)

Deze week even bezig geweest met het opruimen van de schuur en meteen maar even de kadett (volgend project) in elkaar gezet. Staat net even wat netter.

S3011056.jpg

S3011054.jpg

Velgen die straks op de kadett moeten komen

S3011047.jpg

Voor de rest nog wat foto's van de ascona

S3011049.jpg

S3011053.jpg

S3010995.jpg

Waar we momenteel mee bezig zijn. Rechterhelft van de auto is nu klaar. Linkerkant kan ik pas verder mee als de kabelboom eruit is.

S3010992.jpg

John hier bezig met de kabelboom. Wachten hiervoor is op doorvoerrubbers.

S3010988.jpg

Hier moet een nieuwe rand in

S3010987.jpg

Hier moet alles netjes gemaakt worden, bumpergaten zijn verrot

S3010983.jpg

Hoedenplank moet ook weer dichtgemaakt worden. wat zouden jullie doen? in kleur spuiten of bekleden?

S3010982.jpg

Motorruimte moet ook nog 1 en ander gebeuren om dit strak te krijgen

S3010969.jpg

Andere keienvanger moet er nog ingelast worden. iemand toevallig nog 1 liggen?

S3010978.jpg

Dit is wat ik nu allemaal te melden heb. de rest van de week nog hard aan de slag zodat hij volgende week naar de spuiter kan. :hmmz was dat maar waar:P. Ik ben allang blij dat het niet stil ligt.

Groetjes

sorry jongens over de weinig nieuwe berichten, maar er is op dit moment weinig te melden.

Iedereen is druk momenteel: School, bijbaantjes en ik op mijn werk ivm met ziekte, gezinnetje en een drukke vrouw dus 'oppassen'. De meesten van jullie zullen het wel kennen. Be ondertussen wel wat onderdelen aan het verzamelen geweest voor de Kadett E project.

We zijn ook niet zo dat we constant grote berichten plaatsen met tig foto's over niets.

We zullen dit project cker doorzetten al moet t 10 jaar duren. Auto staat niet in de weg.

En mocht het project om wat voor reden floppen zijn wij daar niet te trots voor om jullie dat te onthouden.

mvg,

John

Er is idd weinig grootst nieuws te melden over de ascona.

helaas niet want ik zou er ook wel meer vaart achter willen hebben.

We zijn er iig nog mee bezig.

Interieur is nu ontdaan van tectiel.

Deze week of anders volgende week word de kabelboom afgemaakt en maken we ook een spit zodat de assen eronder weg kunnen en we de onderkant kaal kunnen maken.

daarna kan het laswerk beginnen en dan zal er hoop ik wat meer vaart inzitten.

Groetjes

Paul

Terug
Naar boven