• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona C avonturen,automaat weg,nog 1 Ascona over!

de eerste foto van asconahobbyist van het trouwen en dat is alvast de eerste van de auto de rest volgt

20052010011.jpg

ik heb eigenlijk nog geen foto's:agent

iedereen heeft foto's gemaakt behalve ikzelf.

als het goed is krijg ik vandaag of morgen wel wat.

gister met de ascona bezig geweest,blijkt er een afdruk van de zuignap van het bruidsboeket op de motorkap te zitten die ik er niet afgepoetst krijg:(

maar ff langs de plaatwerker voor ff te polijsten

Ja, zo'n huwelijk drukt gelijk overal een stempel op hoor. :jerry

Echt heel mooi dat je met die ascona in het bootje hebt kunnen stappen. :thumbup

dan hier de eerste paar foto's,van de professionele foto's heb ik nog niks.

als je wilt Ron,zou jij ze dan ff direct zichtbaar willen maken???

hier was ie er helemaal klaar voor! bloemen op de kap en aan de antenne

mijn zus had samen met een vriendin de bruidstaart gemaakt,uiteraard kwamen er nog wat dingen op maar zo was ie goed zichtbaar,een Ascona van marsepein

en dan op pad voor de fotoshoot,uiteraard wel heel galant de deur openhouden voor mn bruidje!

even samen poseren op de trap

en uiteindelijk heb je dan JA gezegd en ben je getrouwd

het boeket dat op de motorkap lag hebben we samen de volgende ochtend,als afsluiter zeg maar,op het graf van mn vader gelegd.

als ik nog meer en mooiere foto's heb post ik ze wel weer,met name van de auto

Mooie foto's. Nou nou, je bruid ziet er 'uitdagend' uit hoor! complimenten! :jerry

Betekenisvol ook met dat boeket. Respect dat je die Ascona opgebouwd heb uit eer voor je vader! Ik kan dat heel goed begrijpen.:wors:wors:thumbup

Pfff word jaloers nu

Die man is in de hemel beland zeg

Mooie vrouw, mooie auto

Hij heeft gewoon het grootste geluk van de wereld

Super man gefeliciteerd

Snap nu wel dat je trouwen wou

origineel gepost door asfaltmaffia

Pfff word jaloers nu

Die man is in de hemel beland zeg

Mooie vrouw, mooie auto

Hij heeft gewoon het grootste geluk van de wereld

Super man gefeliciteerd

Snap nu wel dat je trouwen wou

zo dacht ik ook al:thumbup

Dank dank voor de complimenten:wub

Ben inderdaad behoorlijk in mn nopjes,zeker met mn vrouwtje alsook met de Ascona ('s)

Zijn wel mooie plaatjes geworden.

Er moeten er nog meer komen.

En omdat zowel het trouwen als de restauratie geweest is dan nu een omschakeling naar andere C Ascona avonturen,immers,met 4 stuks valt er altijd wel wat te knutselen!

ik zal eerst de hoofdrolspelers even voorstellen.

Dit is de KH-88-SJ,al 2 jaar in bezit en staat nu al een tijdje op stal,zitten wat plekjes aan en de lak is een beetje dof,verder een harde goedrijdende wagen,het plan was netjes maken en gas erin,alleen wegens tijdgebrek nog niet aan toegekomen dus komt nog!

Hij is op stal gegaan omdat ik deze kon kopen.

De 04-HVK-1 is van oorsprong een belg,heeft nu een ton gelopen en is voorzien van LPG

auto is keihard,zit mooi in de lak en is volstrekt probleemloos.

Het lijkt me echter niet gegund om hem netjes te houden,van de winter is er 's nachts blijkbaar iemand met een fiets tegenaan gelazerd,resultaat linker deur,lakschade en tevens diverse deukjes.

vervolgens kom ik op een morgen bij de auto,alle 4 de wieldoppen verdwenen!

een paar weken later rij ik naar de camping,PETS!! steenje op het voorraam en voor ik gearriveerd was,was ie al doorgescheurd en als klap op de vuurpijl afgelopen weekend heeft er iemand aan de voorkant tegenaan gezeten,uiteraard geen briefje achtergelaten,resultaat,kentekenplaat stuk,bumper binnenbalk krom,keienvanger gekreukeld en de grille zit scheef. Dus al met al is het nu uiterlijk een wrak,maar ik heb al plannen dus komt goed,wordt vervolgd!

en dan nummer 4

dat is de PN-RD-62,in 2003 gekocht voor 100 euro,met rotte wielranden en slechts 80000 km.

Inmiddels zitten er nieuwe wielranden in en heeft ie al enige meetings en wat ritjes meegemaakt.

tellerstand is inmiddels met 60000 probleemloze kilometers verhoogd.

Meer volgt!

Terug
Naar boven