• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona c cabrio

gefeliciteerd man! Weer een C tje terug op de weg.

toch een leuk ding,zou er lekker eens een zomertje mee toeren in plaats van verkopen.

Is ook ooit nog een wens van mij,een C Asci Cabrio! Komt nog wel eens.

Mijn 83er sedan is ook na bijna 10 jaar weer terug op de weg met nieuwe APK.

Was echt lachen,stonden op gegeven moment 6 monteurs plus de receptionist onder de auto,zoiets hadden ze nog nooooit gezien:P

ja de auto laat ik nog ff hier ga er eerst eens wat mee rijden morgen nog ff naar het postkantoor en uit de schorsing halen de verzekering vandaag nog ff gedaan tussen de drukte door . weer niets aan de manta gedaan zaterdag weer.

nog ff wat foto's in elburg gemaakt heb er al 150 kilometer mee gereden loopt wel aardig een beetje stug een schokbreker zit vast van de week ff kijken.

IMG_1278.jpg

[I
IMG_1288.jpg

MG]http://i253.photobucket.com/albums/hh70/opel-manta-a/IMG_1286.jpg[/IMG]

IMG_1292.jpg

spiegel is nog een beetje rood en de strip op de bumper voor moet nog zwart.

wat is een auto op een foto mooi zeg:agent

Terug
Naar boven