• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona C in model update 24/12 FOTO'S!!!!!

Inmiddels is er een tweede bekend gemaakt en inderdaad in een oplage van 300 stuks voor Modelcarworld Duitsland. Kleur is nog niet vrij gegegeven.

helaas nog niks op de site van Neo te zien,hopen dat ie niet lang meer op zich laat wachten!

Overigens,de Rode SRI Cavalier (is Ascona C) van Vanguards is inmiddels aan de collectie toegevoegd!

Het gaat denk ik even duren bij de volgende Opel modellen die uitgelevert worden zit niet de Ascona wel de Senator.

Tja en helaas is er binnen de Duitse Opel Collection ook nog geen Ascona C te verwachten, maar daar zijn nog 11 plekjes vrij dus wie weet dat in 2013, maar dan zal de NEO er toch wel zijn hoop ik.

Helaasnog steeds niks ook in de Duitse tijdschriften serie niet die inmiddels tot 70 modellen is uitgebreid, daar staan wel twee Ascona's in maar geen C :-(

en er staan afbeeldingen op de site van neo.

XLarge_56982244-2.jpg

XLarge_e4e2c01a-6.jpg

XLarge_6429a28e-3.jpg

hoop alleen wel dat dit model echt een impressie is en niet het uiteindelijke model.

Klopt namelijk een heleboel niet aan!

-de velgen kloppen niet.

-het zou een 87er wezen,dus een C3:

-Voorspoiler onder de bumper is C3

-achterlichten zijn C3

-Grille is C2 (de ruitjesgrille)

-interieur is als ik naar de deurkaarten kijk C1 luxus voor 1984

-kleur is ook niet van 87

verhoudingen zijn wel goed getroffen,zal m ook zeker wel aanschaffen maar hoop dat dit een teaser is en dat ze hun huiswerk dus wel goed hebben gedaan!

afwachten dus maar!

Ja weet ik maar vindt dat wel vreemd heb meestal binnen 24 uur antwoordt van ze soms binnen een paar minuten zoals met de foto's van de proto Manta GSi

qua manta heb ik al wel de New Kids Manta in de vitrine staan van Neo.

Inclusief de Ronal Turbo's,is een mooi model.

En tsja,als ik dan iets te zeiken zou hebben,de grille van het model is B2 (4 sleuven) in plaats van het origineel 2 sleuven (B1)

Wel leuk voor Dr_Antrax dat zn manta inclusief het juiste kenteken in model is verschijnen.

Loop nog steeds met het idee om mn daily Ascona C in die groene kleur te laten spuiten met dan ook de Ronal Turbo's erop,als een soort van ouwe lullen gezins New Kids wagen (probeer me nog steeds voor te stellen hoe dat er uit komt te zien)

Foto-YP6GH6QV-D.jpg

Terug
Naar boven