• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona C Project; Verlagen en updates 16/5

Maar toevallig een idee of ik mijn dempers kan sparen door veerwegbegrenzers te gebruiken? In theorie kan de schokdemper dan niet verder ingaan dan zn eindpunt, waar die zonder begrenzers telkens tegen aan ramt...

Denk wel dat zoiets gaat gebeuren ja, maar heb ook nog die honingraatvelgjes, staan ook wel lekker.

5 cm verlaagd met de veren, kan max tot 4 gaan met standaard dempers, als ik dus de schokdempers met 3 of 4 cm opvang met begrenzers ga ik niet over mn max toch?

Maar toevallig een idee of ik mijn dempers kan sparen door veerwegbegrenzers te gebruiken? In theorie kan de schokdemper dan niet verder ingaan dan zn eindpunt, waar die zonder begrenzers telkens tegen aan ramt...

Sloper:

Zodan, die is echt rot... als ik dat dan vergelijk met mijn deukenbakkie, mag ik in mijn handjes klappen, dan maar wat minder vlak plaatwerk..

staat er hier in rotterdam op de sloop, welke 1000x beter is, zitten al nieuwe wielschermen achter in enz enz haha...

Veel plezier ermee..

Willem

5 cm verlaagd met de veren, kan max tot 4 gaan met standaard dempers, als ik dus de schokdempers met 3 of 4 cm opvang met begrenzers ga ik niet over mn max toch?

Haha ja Wim, 7 jaar mee rondgereden zonder iets aan de carrosserie te doen. Dan krijg van die rottigheid:P Heb er veel plezier van gehad! Hopelijk Bryan nu ook met mijn blokkie!

Sloper:

Zodan, die is echt rot... als ik dat dan vergelijk met mijn deukenbakkie, mag ik in mijn handjes klappen, dan maar wat minder vlak plaatwerk..

staat er hier in rotterdam op de sloop, welke 1000x beter is, zitten al nieuwe wielschermen achter in enz enz haha...

Veel plezier ermee..

Willem

Haha ja Wim, 7 jaar mee rondgereden zonder iets aan de carrosserie te doen. Dan krijg van die rottigheid:P Heb er veel plezier van gehad! Hopelijk Bryan nu ook met mijn blokkie!

als die goed is..

Ik mag denk wel in mijn handjes klappen als ik zo gezien heb wat ik heb bezichtigd aam ascona's

heb 2 goeie gekocht, 1 voor 1000 euri, met VEEL nieuwe delen, en een van 600 in goeie harde staat.

Alles wat er duurdrer stond was rotter als deze 2.

Bijde geen schoonheden, maar wel de zekerheid van wat jaren plezier...

Willem

als die goed is..

Ik mag denk wel in mijn handjes klappen als ik zo gezien heb wat ik heb bezichtigd aam ascona's

heb 2 goeie gekocht, 1 voor 1000 euri, met VEEL nieuwe delen, en een van 600 in goeie harde staat.

Alles wat er duurdrer stond was rotter als deze 2.

Bijde geen schoonheden, maar wel de zekerheid van wat jaren plezier...

Willem

Auto is weer glansrijk door de APK gekomen vandaag, alleen een lekke demper RA, maar die was in het verleden nog niet vervangen, dus dat mag ook wel een keertje.

Auto is weer glansrijk door de APK gekomen vandaag, alleen een lekke demper RA, maar die was in het verleden nog niet vervangen, dus dat mag ook wel een keertje.

koop je dan meteen korte dempers:P is probleem in een x op gelost

op ebay zijn die korte niet zo duur

ik heb voor 90 euro een nieuwe verlagingsset 60 /60 van jamex op de kop getikt met korte dempers vorige maand

Terug
Naar boven