• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona C Project; Verlagen en updates 16/5

Helemaal prima ;)

Nog even een kleine update, zomerslofjes er maar weer onder gegooid.

En er is zijn 2 veerpootbruggen onderweg vanuit duitsland, voor de voorkant en voor de achterkant. Daar moet ik nog even gaan uitzoeken hoe ik het ga maken... Subwoofer zit precies tussen de poten in, dus misschien een andere kist gaan maken, breder en minder diep.

Deze week ook nog een andere grill ophalen en wat kleine rommel, kunnen we weer gaan customizen.

Foto's volgen!!

Helemaal prima ;)

Nog even een kleine update, zomerslofjes er maar weer onder gegooid.

En er is zijn 2 veerpootbruggen onderweg vanuit duitsland, voor de voorkant en voor de achterkant. Daar moet ik nog even gaan uitzoeken hoe ik het ga maken... Subwoofer zit precies tussen de poten in, dus misschien een andere kist gaan maken, breder en minder diep.

Deze week ook nog een andere grill ophalen en wat kleine rommel, kunnen we weer gaan customizen.

Foto's volgen!!

ik moet ook nog steeds alle 3 de struts voor mijne bestellen en mijn kooi kompleet maken want mis helaas 3 stukken dan moet die toch wel flink stijf zijn als dat er allemaal op zit

:P

ik moet ook nog steeds alle 3 de struts voor mijne bestellen en mijn kooi kompleet maken want mis helaas 3 stukken dan moet die toch wel flink stijf zijn als dat er allemaal op zit

:P

Gewoon een simpele, met vierkantjes. Maat van mij doet n HB weg in onderdelen. Jij nog iets nodig toevallig? Kijk maar even hier 781142475 op marktplaats. Kan eventueel kleine delen voor je meenemen, ga morge waarschijnlijk langs.

Gewoon een simpele, met vierkantjes. Maat van mij doet n HB weg in onderdelen. Jij nog iets nodig toevallig? Kijk maar even hier 781142475 op marktplaats. Kan eventueel kleine delen voor je meenemen, ga morge waarschijnlijk langs.

nee heb voorlopig ff niks nodig moet eerst een hele hoop kwyt zodat ik kan stoppen met die stalling wat ik nu heb want mag de hatch bij een maat achterom zetten aangezien ik nu in de ziektewet zit en dat geen vetpot is is alles wat ik niet hoef uit te geven mooi meegenomen :P

nee heb voorlopig ff niks nodig moet eerst een hele hoop kwyt zodat ik kan stoppen met die stalling wat ik nu heb want mag de hatch bij een maat achterom zetten aangezien ik nu in de ziektewet zit en dat geen vetpot is is alles wat ik niet hoef uit te geven mooi meegenomen :P

Zo, weer een update, en helaas een niet zo leuke...

Was vrijdag na het werk even naar Someren gereden voor een setje 2L remmen. Eenmaal op de terugweg net ingevoegd op de snelweg, zag ik voor me een stofwolk en hoorde een harde knal, een klapband van een oplegger... En voor ik t wist reed ik er overheen... Met de volgende schade als gevolg

Foto-QSJDLW6H-D.jpg

Foto-SNQ77TIB-D.jpg

Foto-BNDBPEJL-D.jpg

Foto-NJ8AIWG6-D.jpg

En had nog even geknutseld vorige week

Foto-URWFCLHE-D.jpg

Zo, weer een update, en helaas een niet zo leuke...

Was vrijdag na het werk even naar Someren gereden voor een setje 2L remmen. Eenmaal op de terugweg net ingevoegd op de snelweg, zag ik voor me een stofwolk en hoorde een harde knal, een klapband van een oplegger... En voor ik t wist reed ik er overheen... Met de volgende schade als gevolg

Foto-QSJDLW6H-D.jpg

Foto-SNQ77TIB-D.jpg

Foto-BNDBPEJL-D.jpg

Foto-NJ8AIWG6-D.jpg

En had nog even geknutseld vorige week

Foto-URWFCLHE-D.jpg

Dat is inderdaad zonde! Wat een pech.

Veel werk om het weer op te knappen?

Kan je het op het transportbedrijf verhalen?

Of anders iets voor het waarborgfonds?

Terug
Naar boven