• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona C Project; Verlagen en updates 16/5

Rij vaker mee in deze auto, schroefset op zn laagst, stug als wat, en rijdt ideaal, begrijp de logica van de beklagers niet helemaal :P

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, wie laag wil zijn moet omrijden.

viewtopic.php?f=8&t=150217

laag is zeker leuk:D

de cabrio komt zo'n 1500 km per jaar buiten (afgelopen jaar 600 km ivm slecht weer) hopen op betere zomer aankomend jaar..

laag is zeker leuk:D

de cabrio komt zo'n 1500 km per jaar buiten (afgelopen jaar 600 km ivm slecht weer) hopen op betere zomer aankomend jaar..

@Nybra wrote:Rij vaker mee in deze auto, schroefset op zn laagst, stug als wat, en rijdt ideaal, begrijp de logica van de beklagers niet helemaal :P

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=8&t=150217" onclick="window.open(this.href);return false;

ja het is mijn daily, en ligt zo stug als wat, af en toe bij wegwerkzaamheden is het wat minder... mja voordelen zijn veel zwaarder dan nadelen ( vind ik dan )

@Nybra wrote:Rij vaker mee in deze auto, schroefset op zn laagst, stug als wat, en rijdt ideaal, begrijp de logica van de beklagers niet helemaal :P

http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=8&t=150217" onclick="window.open(this.href);return false;

ja het is mijn daily, en ligt zo stug als wat, af en toe bij wegwerkzaamheden is het wat minder... mja voordelen zijn veel zwaarder dan nadelen ( vind ik dan )

Set is niet meer leverbaar :S Haal t dan ook van de site af zou ik zeggen.

Waar vind ik nog zn setjee?? Hellup

Set is niet meer leverbaar :S Haal t dan ook van de site af zou ik zeggen.

Waar vind ik nog zn setjee?? Hellup

@opelpower89 wrote:sinds wanneer maakt dat dan wat uit ???

Er zijn modellen die op de vooras conische veren hebben, met een ingerolde eindwinding, en er zijn modellen met een complete cilindrische veer. Dus pas de veer niet goed op de veerschotels.

@opelpower89 wrote:sinds wanneer maakt dat dan wat uit ???

Er zijn modellen die op de vooras conische veren hebben, met een ingerolde eindwinding, en er zijn modellen met een complete cilindrische veer. Dus pas de veer niet goed op de veerschotels.

Bij deze nog wat foto's, dat is duidelijker dan een verhaaltje. En betere kwaliteit dan met telefoon.

@opelpower89

De compleet cilindrische voorveer, dus niet met ingerolde winding. Dat bedoelde ik dus :P

s7303134.jpg

De rechterspiegel er maar opgezet. Kijkt veel makkelijker zo. Vooral als tijdens je rijles telkens wordt gezegd in je spiegels te kijken.

s7303128.jpg

Kap van de verwarmingsmotor maar getaped, was gescheurd, en een nieuwe daarvoor lijkt me een beetje zinloos besteld... Verder moet ik nog even de stofhoes van de stuurcilinder vastklemmen zie ik :jerry

s7303126q.jpg

Daar zou het volgens vele moeten roesten...

s7303125.jpg

s7303124.jpg

Heeft deze een poetsbeurt nodig? En iemand een tip hoe ik het beste al die kabels kan wegwerken??

s7303122.jpg

Beter shot van de velgen, met wat kleine slechte plekjes.

s7303109.jpg

s7303112.jpg

Nieuwe pakking en het carter maar weer zwart gemaakt, let niet op de vieze vingers, en de druiperd aan de zijkant...

s7303104.jpg

Van rommelzolder tot droomhuis.

s7303129n.jpg

En nog maar wat random pic's

s7303098.jpg

s7303119.jpg

s7303118.jpg

s7303108.jpg

s7303133.jpg

Terug
Naar boven