Zoo, nog maar eens even wat nieuws erop gooien!
Deze week komen de ATS cupjes eronder, kijken hoe dit uitziet.
Heb een nieuwe 'sportlook' einddemper van een Vectra A bemachtigd, was eigenlijk geen aanpassing voor nodig, heb 2 uitlaatrubbers aan elkaar gemaakt om op de ideale hoogte uit te komen. Geen herrie, wel een mooie look zonder lelijk sierstukje...
Heb een stukje in de wielrand gelast en beide zijdes in de roestbescherming gezet. Is inmiddels geplamuurd en in de primer gezet. Hier is nog geen foto van.
De tank van de sloper was lichtelijk geroest in de 2 kuiltjes bovenop, maar dat is wel bekend lijkt me? Nou deze dan maar roestvrij gemaakt, in de hammerite roestwerende primer gezet en de onderkant van een nieuwe laag tectyl voorzien. Daarna de stoute schoenen aangetrokken en een pot oranje machinelak uit de kast gepakt. Dit samen met een kwast geeft het volgende resultaat.
Omdat ik geen zin had om in het vaste deel van de hoedenplank gaten te gaan maken heb ik besloten om kistjes te maken die in de hoedenplank vallen. Daarna maar bekleed met een rood stofje ( dit omdat verdere veranderingen in het interieur waarschijnlijk ook rood gaan worden ) en de hoedenplank zelf gaat ook in dit stof gehuld worden om 1 geheel te creëren. Kreeg van de boys al commentaar; het lijken wel 2 cadeautjes op je plank...
En nog maar een poetsbeurtje gegeven en met de hand in de wax gezet. Heb al klei besteld omdat ik niet helemaal tevreden was over het resultaat.
Heb nog n paar ideeën opgedaan...
- koplampglazen geel foliën (is dat n woord??)
- witte markeringslampen van Hella in de voorbumper, heb een bumper van de sloper, dus hierin even passen, meten en bekijken.
- Speakers in de voordeuren i.p.v. het dashboard.
- 'US' light module effect aan de voorzijde. BA9S fitting in het knipperlicht bijzetten zodat ik n 5 watt lampje erin kan zetten, eventueel ook andere kleuren. Apart schakelen met een schakelaar binnen om problemen te voorkomen.
Tips&Tricks welkom!!
Groet!