• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!

nieuwe foto's!!! buitenkant wordt binnen nu en een week gedaan, kan niet meer wachten hehe :P

bij deze, kijk en huiver:

img3387q.jpg

img3388a.jpg

img3389g.jpg

img3390x.jpg

img33910.jpg

img3392r.jpg

img3393jh.jpg

img33940.jpg

img3395k.jpg

img3396c0.jpg

img3397b.jpg

img3398n.jpg

img3399g.jpg

kopievanimg3398.jpg

kopievanimg3399.jpg

img3386p.jpg

Ziet er erg goed uit allemaal. Dit wordt een mooie (goede) auto!:thumbup

Je gaat waarschijnlijk wel wat motorolie ruiken in de auto. Ik had m'n carterventilatie catchtank daar ook zitten. Daar zit ook de aanzuigopening voor het interieur. Ik heb het weer veranderd (te veel paracetamol verbruik:P)

Succes, ik volg het met belangstelling.

Gr. Rik

origineel gepost door Rik Ophuis

Ziet er erg goed uit allemaal. Dit wordt een mooie (goede) auto!:thumbup

Je gaat waarschijnlijk wel wat motorolie ruiken in de auto. Ik had m'n carterventilatie catchtank daar ook zitten. Daar zit ook de aanzuigopening voor het interieur. Ik heb het weer veranderd (te veel paracetamol verbruik:P)

Succes, ik volg het met belangstelling.

Gr. Rik

tnx:D maar is kvs tankje :D:P maargoed niet dat dat zo lekker ruikt haha

origineel gepost door minimalrene

Netjes king:

Hij wordt nu oranje zonder de zwarte streep of met streep?

zonder, helemaal strak!

origineel gepost door asconac20let

origineel gepost door Rik Ophuis

Ik had m'n carterventilatie catchtank daar ook zitten.

Gr. Rik

tnx:D maar is kvs tankje :D:P maargoed niet dat dat zo lekker ruikt haha

Oops, vergissing van mij. Koelvloeistof niveautank kan daar geen kwaad (onder normale omstandigheden:P).

auto is gespoten, en erg erg strak. heb alleen geen mooie foto's kunnen maken met camera vanwege flits.

het enigste wat er nu nog moet gebeuren buiten het ombouwen om, is de achterkant tussen de achterlichten even zijdeglans zwart laten spuiten.. dan is de ascona as vrijdag weer thuis :D

buiten dat heb ik vandaag ook een originele hemel binnen gekregen, en zwarte raam pezen!

bij deze wat plaatjes:

img3416o.jpg

img3409c.jpg

img3410t.jpg

img3411f.jpg

img3412k.jpg

img3413g.jpg

img3414a.jpg

Is dat niet wat matter van kleur??

Ik heb een oranje 2.0/sr 4-deurs gehad,

en wat me bijstaat was dit niet zijdeglas zwart.

Ik zou het niet doen. Het kan dan wel origineel zijn, maar vind het niet mooi. Beter in de zelfde kleur als de rest van de auto :thumbup

[rquote=1820617&tid=117950&author=GTS2.2DTI]Dat zwarte tussen de achterlichten hoort mat/zwart te zijn en niet zijdeglans..[/rquote]

mijn ascona is ook een sr en daar is het toch echt zijdeglans hoor, volgens mij hoort het niet matzwart te zijn:hmmz

ascona eindelijk thuis, echt top werk van de spuiter. alleen zit alles onder de nevel. daardoor wordt voor mij de keus om het nog beter aan te pakken wel makkelijk, want nu heb ik samen met papa maar besloten om heel de auto ook opnieuw in de bodyshoot te zetten, en alle losse onderdeeltjes te laten verzinken of anodiseren voor een mooi eind resultaat!

daarbij wordt ook de motor er uitgehaald, voortrein,achteras elke stang of steun wordt hersteld,vernieuwd etc!

dus veel te doen, hier wat foto's

img3450i.jpg

img3446t.jpg

img3447z.jpg

img3448g.jpg

img3449d.jpg

img3452v.jpg

img3454br.jpg

img3455a.jpg

img3451w.jpg

Terug
Naar boven