• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!!

omdat ik niks aan de motorruimte kan doen, toch maar langzaam aan het interieur begonnen.

nieuwe dreunplaat links en rechts, rechts is al dicht, dus dreunplaat,isolaat,vloerbedekking. daarbij ook de motorkabelboom verbonden met die van de auto (toerenteller,aansturing injectors,startonderbreking etc) en netjes weggewerkt, wat ik ook gebruikt heb voor de motorkabelboom.

daarbij ook even RA carbon deurpaneel pas gemaakt. ziet er wel stoer uit vind ik zelf.

bij deze wat foto's

OJA, WIE HEEFT ER NOG NIEUWE SPANNINGS/DEUR RUBBERS TE KOOP?

img3632v.jpg

img3633l.jpg

img3634l.jpg

img3635if.jpg

img3636x.jpg

Had hem eerst redelijk zitten, toen zij een monteur bij me pa dat het anders moest.. Stelt niet zo heel veel voor

Vooral geduld! En het was een nieuwe 400 hemel

bij deze weer wat nieuwe plaatjes.

in het echt ziet het er wel veel netter uit dan op de foto... best irritant zn felle flits..

img3646m.jpg

img3640w.jpg

img3642q.jpg

img3644s.jpg

img3645i.jpg

echte zwarte raampezen, gekocht via MP, zowel voor voor als achter. Bij deze verkoper heb ik ook die hemel gekocht.. zit mooi met zijn prijzen, goed mee te communiceren en snel thuis :D

Bedankt!

Nog ff een vraagje; Hoe heb je dat bij de voorruit gedaan? Bij de originele chromen pees heb je 4 losse stukken en 4 hoekjes om het af te werken.

Hoe zit dat bij de zwarte pees? Dat komt van de rol volgens mij?

Komt volgens mij gewoon een houten kist in, zoals bij rally auto's ook wel gebeurt.

En die gaat hij vervolgens bekleden met skai zoals sommige andere delen van zijn interieur.

Tenminste zoiets vertelde hij :D

Ah, dus geen hoekjes erbij.. :(

Wat voor materiaal zijn die pezen van gemaakt? Zit er over te denken of ik dit spul ook zal aanschaffen, of de oude chromen zwart zal spuiten. Zien er niet al te best meer uit namelijk...

Terug
Naar boven