@teun42zutphen wrote:van dag met de veer beseg ge west, regs voor mu teen op gelet geen roten balk, geen schotel rot, allen op hag rubes zij dik in orden.
geen af kuring tot zo veer, anderen kaant is morgen aan de buurt.
autow is niet moi, maar tegnis lijk die er goet door heen te gaan.
kaan geen laswerk vinden, nog niet je weet het niet.
rijt ook ge woon goet, met veel lawaj, dat is om dat geen lug filter huis op zit maar een of anderen pijp, dus woort ook veer vagen. ook all spot velgen,honing graat velgen ligen all klaar,kosten mu 50 euro.
de veeren allen 4 ge kogt voor 15euro.
moter kaan links en regs spat borden voor 50 euro, dus gaat nog haart mee valen lijk mu.
zoek nog regten agten scherem, en de agten front,waar de ligten in ziten met stuk kofen bak ge delten.
iemat een iedee voor niet all te veel geld ? ik hoor wel
teun35@msn.com.
ik ben niet van plaan te wagten tot de apk er af is, so dra ik kaan en het mij lijk ,gaat die op neuw naar de apk, om dat ik een goeden autow wil en so ook weet wat ik er aan hep.
niet dat ik van plaan ben om te houwen, dat niet, maar voor vijleg hijd lijk mu dat wel beeten.
de autow hep te veel ijgen naaren ge haat in 3 manden tijd, denk so.
5 ijge naaren met geen veer staand van auto,s stuk rijden kaan ideren, maar op bouwen is manen werk.
weet iemant waar in wort speling kaan douw loden of zo ??
ik zie ook wel is moelek lees baar maar goet hoor wel weer groeten teun zutphen
Even wat punten en komma's gezet,heb zelf ook veel geleerd van een oudere collega/vakman die niet lezen en schrijven kon.
Succes met opbouwen. :thumbup