• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona sport te koop op marktplaats

eddepet007

Woont hier bijna
denk zet het hier even neer voor liefhebbers

zie advertentie

ken de auto niet maar dacht dat er laats op forum iemand naar een sport vroeg vabdaar

Staat er al een tijdje op. Vind het niet weinig voor een mat zwarte auto waar je bijna niet aan kan zien of ie strak is. Aan de andere kant, probeer maar is een originele(?) sport te vinden

Staat er al een tijdje op. Vind het niet weinig voor een mat zwarte auto waar je bijna niet aan kan zien of ie strak is. Aan de andere kant, probeer maar is een originele(?) sport te vinden

die van mij wat iets duurder, maar heel verschil met deze.

geen stickers

geen achterspoiler

klapdakje

rare wielen

gerold, (dus wat zit er onder)

die van mij wat iets duurder, maar heel verschil met deze.

geen stickers

geen achterspoiler

klapdakje

rare wielen

gerold, (dus wat zit er onder)

Ben eigenlijk al een tijdje naar een redelijke C-Kadett met grotere motor aan het kijken maar merk dat ik ook steeds weer bij deze 2.0 E sport terugkom.

Als het voor mij niet helemaal aan de andere kant vh land was dan was ik wellicht eens gaan kijken om ook te polsen wat er met de prijs nog mogelijk is.

Vroeger veel C-Kadetts omgebouwd en heb wel weer zin in een projectje maar dan moet de aanschafprijs wel navenant zijn.

Hele avond bezig geweest met het ascona sport 2.0E topic door te spitten en moet zeggen dat ik een erg stoere wagen vindt.

Ben eigenlijk al een tijdje naar een redelijke C-Kadett met grotere motor aan het kijken maar merk dat ik ook steeds weer bij deze 2.0 E sport terugkom.

Als het voor mij niet helemaal aan de andere kant vh land was dan was ik wellicht eens gaan kijken om ook te polsen wat er met de prijs nog mogelijk is.

Vroeger veel C-Kadetts omgebouwd en heb wel weer zin in een projectje maar dan moet de aanschafprijs wel navenant zijn.

Hele avond bezig geweest met het ascona sport 2.0E topic door te spitten en moet zeggen dat ik een erg stoere wagen vindt.

Quote:
geen garantie

bij problemen werken wij met coulance regeling

met zo'n text zou ik m helemaal niet willen kopen daar

groet michel

Quote:
geen garantie

groet michel

[rquote=1825664&tid=138597&author=mies&geri]

Quote:
geen garantie

Quote:

groet michel[/rquote]

Maar wat verwacht je dan van zo'n auto, kans is groot dat er wat aan mankeerd

[rquote=1825664&tid=138597&author=mies&geri]

Quote:
geen garantie

Quote:

groet michel[/rquote]

Maar wat verwacht je dan van zo'n auto, kans is groot dat er wat aan mankeerd

Als ik naar zo'n wagen ga kijken maak ik me niet zo druk om garantie want die is gewoonweg niet te geven op zo'n ouwe bak.

Komt er toch op neer dat je tevoren zoveel mogelijk je huiswerk via internet en diverse fora probeert te doen en vervolgens alle bekende plekken goed bekijkt.

Hij vraagt voor de Sport meer dan sommige jongere wagens die hij heeft staan dus de wet van schaarste is absoluut van toepassing hier en dan is maar wat de gek er voor over heeft he !

Machtige Kadett 2000 ...:wors

Als ik naar zo'n wagen ga kijken maak ik me niet zo druk om garantie want die is gewoonweg niet te geven op zo'n ouwe bak.

Komt er toch op neer dat je tevoren zoveel mogelijk je huiswerk via internet en diverse fora probeert te doen en vervolgens alle bekende plekken goed bekijkt.

Hij vraagt voor de Sport meer dan sommige jongere wagens die hij heeft staan dus de wet van schaarste is absoluut van toepassing hier en dan is maar wat de gek er voor over heeft he !

Machtige Kadett 2000 ...:wors

[rquote=1825672&tid=138597&author=2000][rquote=1825664&tid=138597&author=mies&geri]

Quote:
geen garantie

Quote:

groet michel[/rquote]

Maar wat verwacht je dan van zo'n auto, kans is groot dat er wat aan mankeerd[/rquote]

voor die prijs verwacht ik toch beetje redelijke auto

niet een die om de hoek in elkaar loopt

of die waar je nog volop aan mag lassen

[rquote=1825672&tid=138597&author=2000][rquote=1825664&tid=138597&author=mies&geri]

Quote:
geen garantie

Quote:

groet michel[/rquote]

Maar wat verwacht je dan van zo'n auto, kans is groot dat er wat aan mankeerd[/rquote]

voor die prijs verwacht ik toch beetje redelijke auto

niet een die om de hoek in elkaar loopt

of die waar je nog volop aan mag lassen

Terug
Naar boven