• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ascona sport te koop op marktplaats

[rquote=1825695&tid=138597&author=astration]Als ik naar zo'n wagen ga kijken maak ik me niet zo druk om garantie want die is gewoonweg niet te geven op zo'n ouwe bak.

Komt er toch op neer dat je tevoren zoveel mogelijk je huiswerk via internet en diverse fora probeert te doen en vervolgens alle bekende plekken goed bekijkt.

Hij vraagt voor de Sport meer dan sommige jongere wagens die hij heeft staan dus de wet van schaarste is absoluut van toepassing hier en dan is maar wat de gek er voor over heeft he !

Machtige Kadett 2000 ...:wors [/rquote]

Dank je, ben er ook erg blij mee :D

[rquote=1825695&tid=138597&author=astration]Als ik naar zo'n wagen ga kijken maak ik me niet zo druk om garantie want die is gewoonweg niet te geven op zo'n ouwe bak.

Komt er toch op neer dat je tevoren zoveel mogelijk je huiswerk via internet en diverse fora probeert te doen en vervolgens alle bekende plekken goed bekijkt.

Hij vraagt voor de Sport meer dan sommige jongere wagens die hij heeft staan dus de wet van schaarste is absoluut van toepassing hier en dan is maar wat de gek er voor over heeft he !

Machtige Kadett 2000 ...:wors [/rquote]

Dank je, ben er ook erg blij mee :D

[rquote=1825703&tid=138597&author=mies&geri][rquote=1825672&tid=138597&author=2000][rquote=1825664&tid=138597&author=mies&geri]

Quote:
geen garantie

bij problemen werken wij met coulance regeling

Quote:

met zo'n text zou ik m helemaal niet willen kopen daar

groet michel[/rquote]

Maar wat verwacht je dan van zo'n auto, kans is groot dat er wat aan mankeerd[/rquote]

voor die prijs verwacht ik toch beetje redelijke auto

niet een die om de hoek in elkaar loopt

of die waar je nog volop aan mag lassen

[/rquote]

Inderdaad, moet geen lasbak zijn, dat ben ik met je eens. Maar dit kan je zelf redelijk goed inschatten. Maar ik zelf zou niet rekenen op enige vorm van garantie. (en dan is een coulance "regeling" niet eens zo gek ;) )

[rquote=1825703&tid=138597&author=mies&geri][rquote=1825672&tid=138597&author=2000][rquote=1825664&tid=138597&author=mies&geri]

Quote:
geen garantie

bij problemen werken wij met coulance regeling

Quote:

met zo'n text zou ik m helemaal niet willen kopen daar

groet michel[/rquote]

Maar wat verwacht je dan van zo'n auto, kans is groot dat er wat aan mankeerd[/rquote]

voor die prijs verwacht ik toch beetje redelijke auto

niet een die om de hoek in elkaar loopt

of die waar je nog volop aan mag lassen

[/rquote]

Inderdaad, moet geen lasbak zijn, dat ben ik met je eens. Maar dit kan je zelf redelijk goed inschatten. Maar ik zelf zou niet rekenen op enige vorm van garantie. (en dan is een coulance "regeling" niet eens zo gek ;) )

gaat mij meer om de text eigenlijk

net alsof er word gezegt nu rijden morgen niet meer zo komt het over

groet michel

gaat mij meer om de text eigenlijk

groet michel

[rquote=1825718&tid=138597&author=ganjaboy]zit te denken om toch eens te gaan kijken hoe die eruit ziet

mss koop ik hem voor onderdelen als die te rot is[/rquote]

als je gaat ben ik erg benieuwd wat je ervan zult vinden.... ik zoek voorlopig nog even door naar een snelle Kadett

[rquote=1825718&tid=138597&author=ganjaboy]zit te denken om toch eens te gaan kijken hoe die eruit ziet

als je gaat ben ik erg benieuwd wat je ervan zult vinden.... ik zoek voorlopig nog even door naar een snelle Kadett

[rquote=1825725&tid=138597&author=mies&geri]gaat mij meer om de text eigenlijk

groet michel

[/rquote]

je weet het soms toch niet he ... ken genoeg voorbeelden van wagens die er uiterlijk goed uitzien maar du moment dat ze gerestaureerd worden blijkt er toch veel meer aan de hand te zijn.

je moet er ook een beetje geluk mee hebben soms.

[rquote=1825725&tid=138597&author=mies&geri]gaat mij meer om de text eigenlijk

groet michel

[/rquote]

je weet het soms toch niet he ... ken genoeg voorbeelden van wagens die er uiterlijk goed uitzien maar du moment dat ze gerestaureerd worden blijkt er toch veel meer aan de hand te zijn.

je moet er ook een beetje geluk mee hebben soms.

vul geld dan voor wat onderdelen assie rot is

vul geld dan voor wat onderdelen assie rot is

Vind het nog wel mee vallen met de prijs, als je al die onderdelen er bij krijgt.

Als je de onderdelen die op de foto's staan er later nog bij moet zoeken gaat het

ook aardig in de papieren lopen.

Vind het nog wel mee vallen met de prijs, als je al die onderdelen er bij krijgt.

Als je de onderdelen die op de foto's staan er later nog bij moet zoeken gaat het

ook aardig in de papieren lopen.

idd de meesten willen niets meer geven of hebben niet veel te geven

2500 is mischien best geld maar goed alst ding verder hard is is spuitbeurtje ook snel gedaan

tja en alst echte sport is zijn der wel liefhebbers denk ik

en mooie bult onderdelen der bij is ook nooit verkeerd lijkt me

idd de meesten willen niets meer geven of hebben niet veel te geven

2500 is mischien best geld maar goed alst ding verder hard is is spuitbeurtje ook snel gedaan

tja en alst echte sport is zijn der wel liefhebbers denk ik

en mooie bult onderdelen der bij is ook nooit verkeerd lijkt me

@ astration

nee ik ben nog niet geweest heb nog totaal geen tijd gehad

en zit op moment met een redelijk lege portomonee

dus zal der denk ik wel niet van gaan komen

Terug
Naar boven