• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

AsconaB Rallyproject Update 30-1 VERKOCHT

vandaag weer wat gedaan

plaatwerk schoon gemaakt voor het doorlassen en de stoelbevestiging eruit geslepen en nieuwe plaatjes gemaakt.

hier een aantal foto´s

Afbeelding654.jpg

Afbeelding656.jpg

Afbeelding672.jpg

Afbeelding674.jpg

respect man... zit behoorlijk wat roest aan, velen zouden er niet meer aan begonnen zijn...

Maar zo te zien komt het weer helemaal goed:thumbup

respect man... zit behoorlijk wat roest aan, velen zouden er niet meer aan begonnen zijn...

Maar zo te zien komt het weer helemaal goed:thumbup

Zou heel goed kunnen, heb het ooit met een hydr. pers zoiets meegemaakt, een zware kon vanwege z'n diameter niet het resultaat krijgen wat een lichte met een smalle diameter wel weer kon krijgen.

Het gebruikte uitlaatspruitstuk heeft even niks te maken met budget, meer met de tijdsdruk, deze heb ik ooit eens inelkaar geflanst bij wijze van proef en die lag beschikbaar.

Overigens is de std. diameter al vrij goed van zo'n 16V, in dit geval zijn de pijplengtes wel allemaal gelijk, wat je bij de meeste aftermarket dikkere diameters weer niet hebt.

Zou heel goed kunnen, heb het ooit met een hydr. pers zoiets meegemaakt, een zware kon vanwege z'n diameter niet het resultaat krijgen wat een lichte met een smalle diameter wel weer kon krijgen.

Het gebruikte uitlaatspruitstuk heeft even niks te maken met budget, meer met de tijdsdruk, deze heb ik ooit eens inelkaar geflanst bij wijze van proef en die lag beschikbaar.

Overigens is de std. diameter al vrij goed van zo'n 16V, in dit geval zijn de pijplengtes wel allemaal gelijk, wat je bij de meeste aftermarket dikkere diameters weer niet hebt.

vandaag 2 nieuwe stukjes plaatwerk binnen gekregen van M en M Dronten.

voor de binnenschermen want daar hadden ze nieuwe plaat over de oude roest heen gelast (wat ze wel op meer plekken hadden gedaan.

hier een fotootje.

Afbeelding690-1.jpg

Afbeelding691-1.jpg

Afbeelding692-1.jpg

Ook heb ik vorige week al een remcilinder binnen gekregen voor de handrem

Afbeelding694-1.jpg

Afbeelding693-1.jpg

vandaag 2 nieuwe stukjes plaatwerk binnen gekregen van M en M Dronten.

voor de binnenschermen want daar hadden ze nieuwe plaat over de oude roest heen gelast (wat ze wel op meer plekken hadden gedaan.

hier een fotootje.

Afbeelding690-1.jpg

Afbeelding691-1.jpg

Afbeelding692-1.jpg

Ook heb ik vorige week al een remcilinder binnen gekregen voor de handrem

Afbeelding694-1.jpg

Afbeelding693-1.jpg

Nou vraag ik me af, je neemt een hydraulische hardrem, alleen kan dit met je trommels achter?

Of neem je schijven?

Want ik heb ook al zitten kijken voor mijn coupetje.

Nou vraag ik me af, je neemt een hydraulische hardrem, alleen kan dit met je trommels achter?

Of neem je schijven?

Want ik heb ook al zitten kijken voor mijn coupetje.

Vandaag is er weer wat aan de ascona gedaan

veerschotel achter ontdaan van gaten enz weer stukken doorgelast en wat dingen gekregen

Zoals: Kortstuurhuis binnen gekregen en een mooie achterspoiler Gekregen van Owidio Bedankt Owidio;)

Eerst mijn aller eerste lasjes

Meeste lasjes zijn van mij niet allemaal.

Afbeelding843.jpg

Afbeelding845.jpg

Nieuwe inrichting loods:D

Afbeelding848.jpg

Afbeelding849.jpg

Afbeelding851.jpg

Afbeelding852.jpg

Afbeelding853.jpg

Afbeelding855.jpg

Afbeelding859.jpg

Afbeelding863.jpg

Meer op http://www.renotuning.nl/asconarestauratie