• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

AsconaB Rallyproject Update 30-1 VERKOCHT

@McLambo wrote:Wat zit daar nou voor trekhendeltje door de parafaan heen?

Is voor buiten de auto uitschakelen van de stroomvoorzienning van de auto

@McLambo wrote:Moest je bij deze uitbouwset ook de voorschermen uitslijpen?

Uiteraard

@McLambo wrote:Welke maat hebben de 'brede' wieltjes? Staat heel dik!

15"8J-ET0

zaten vroeger onder m'n "AcDelco" en de "Vanessa"-400

Soms zie je wel eens dat ze na het uitslijpen het nieuwe binnenscherm een stuk naar buiten laten steken, zodat het de buitenste rand van de uitbouw tegemoet komt (ik denk voor de stevigheid). Is dat bij deze uitbouwset niet nodig?

Moesten jullie nog veel aan het polyester bijschuren en schaven voordat het paste?

Wat voor maat banden moet hier op? Volgens mij kan het nog wel iets verder naar buiten, of niet?

Wat merk je nou als de grootste verschillen met het rijden van et35 en et 0?

interessant..... :-)

hoe werk je die randen af? Ik lees dat jullie ze met kit afgewerkt hebben, zit er ook kit tussen de randen en de auto? of van dat foamschuim?

Kan/hoort eigenlijk 225 op, zat toen 205 op.

het geheel ligt wat strakker op de weg, alleen langzame bochten nemen wordt wat zwaarder.

vanavond gaan we de laatste dingen doen voor de meeting

Voetplaat erin maken aan bestuurders kant

Stickers plakken.

En natuurlijk de auto even poetsen.

foto´s volgen

Soms zie je wel eens dat ze na het uitslijpen het nieuwe binnenscherm een stuk naar buiten laten steken, zodat het de buitenste rand van de uitbouw tegemoet komt (ik denk voor de stevigheid). Is dat bij deze uitbouwset niet nodig?

Moesten jullie nog veel aan het polyester bijschuren en schaven voordat het paste?

ik vind hem echt heel bruut geworden!

zijn er nog aandachtspunten bij het opnieuw inlassen van de schermen?

Ik hoor geruchten over kromtrekken van het plaatmateriaal?

Hoe hebben jullie dat gedaan? :wors

interessant..... :-)

hoe werk je die randen af? Ik lees dat jullie ze met kit afgewerkt hebben, zit er ook kit tussen de randen en de auto? of van dat foamschuim?

vanavond gaan we de laatste dingen doen voor de meeting

Voetplaat erin maken aan bestuurders kant

Stickers plakken.

En natuurlijk de auto even poetsen.

foto´s volgen

Helaas, aangezien we geen "hans-systeem" konden regelen voor deze wedstrijd is de afbouw eerst even stopgezet, anders graag, was een leuke wedstrijd om aan mee te doen. Qua onderdelen hadden we het kunnen redden.

Overigens zou ik hier dan navigeren en Rene rijden.

ik vind hem echt heel bruut geworden!

zijn er nog aandachtspunten bij het opnieuw inlassen van de schermen?

Ik hoor geruchten over kromtrekken van het plaatmateriaal?

Hoe hebben jullie dat gedaan? :wors

Weet je dat je Hans ook zou kunnen huren ?

Vechtdal zou voor jullie geweest zijn, lopen duitse keurmeesters rond ipv de nederlandse ;)

Was bekend, maar alles was al verhuurd, we konden nergens meer wat krijgen, vorige week ook lopen informeren, maar dat bracht niets op.

Duitse keurmeesters was niet helemaal de reden, we konden daar in klasse HD rijden en dan mag de 16V wel weer.

Terug
Naar boven