• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

AsconaB Rallyproject Update 30-1 VERKOCHT

Vandaag heeft henk de kooi afgewerkt en de beugel voor de carterplaat eronder gemaakt en

vanmiddag zijn we druk geweest met het afplakken van de strepen morgen word die dan in de kleur gezet.

CIMG6719.JPG

CIMG6725.JPG

CIMG6728.JPG

CIMG6731.JPG

CIMG6732.JPG

CIMG6734.JPG

CIMG6743.JPG

CIMG6744.JPG

CIMG6746.JPG

Voor veel meer foto's kijk dan op

http://www.renotuning.nl/asconarestauratie2/" onclick="window.open(this.href);return false;

@McLambo wrote:Reuze interessant dit! Komen de 400 kleuren erop? sachs kleuren

Hoe doen jullie dat nou met het uitmeten? met een meetlint ;) gewoon een beetje op de gok doen en dan even breed overal doen, Want dat lijkt mij een van de grootste uitdagingen...? valt wel mee

Wat voor spiegels komen erop? originele? of die cup spiegeltjes.. ? Orginele spiegels

Reuze interessant dit! Komen de 400 kleuren erop?

Hoe doen jullie dat nou met het uitmeten? Want dat lijkt mij een van de grootste uitdagingen...?

Wat voor spiegels komen erop? originele? of die cup spiegeltjes.. ?

hehe, die relaxedheid ;-)

Blauwe sachs? of geel? Of rood/groen?

Hij ziet er echt heel dik uit.... wetende dat die van mij op den duur op die randjes krijgtt...... :wub :wub

@McLambo wrote:Reuze interessant dit! Komen de 400 kleuren erop? sachs kleuren

Hoe doen jullie dat nou met het uitmeten? met een meetlint ;) gewoon een beetje op de gok doen en dan even breed overal doen, Want dat lijkt mij een van de grootste uitdagingen...? valt wel mee

Wat voor spiegels komen erop? originele? of die cup spiegeltjes.. ? Orginele spiegels

je eerste gok was goed. :thumb

@mantaray wrote:ik zie dat ik henk ook binnenkort maar eens op de koffie moet vragen met zijn rol tape :jerry :jerry

kan altijd wel als jij maar koffie en tape inslaat. ;)

hehe, die relaxedheid ;-)

Blauwe sachs? of geel? Of rood/groen?

Hij ziet er echt heel dik uit.... wetende dat die van mij op den duur op die randjes krijgtt...... :wub :wub

Ga je die strepen niet met fineline tape plakken? Met maskeertape kun je van die rafel randen krijgen en dat is zonde..

Vandaag van half 5 tot 10 vanavond bezig geweest met afplakken spuiten afplakken weer spuiten en zo 4 keer tot alle kleuren erop zaten en 1 laag blanke lak erop.

hier een paar fotootjes.

Afplakken

CIMG6749.JPG

CIMG6752.JPG

Eerste kleur oranje

CIMG6759.JPG

CIMG6761.JPG

Eerste kleur blauw

CIMG6766.JPG

CIMG6768.JPG

Tweede kleur blauw

CIMG6778.JPG

CIMG6779.JPG

Derde en laatste kleur blauw

CIMG6790.JPG

CIMG6792.JPG

Blanke lak erop

CIMG6796.JPG

CIMG6797.JPG

en het eindresultaat

CIMG6798.JPG

CIMG6799.JPG

CIMG6800.JPG

CIMG6801.JPG

CIMG6804.JPG

Morgen ochtend halen we hem op bij de spuiter en dan gaan we beginnen met afbouwen.

voor heel veel meer foto's kijk op http://www.renotuning.nl/asconarestauratie2/" onclick="window.open(this.href);return false;

je eerste gok was goed. :thumb

@mantaray wrote:ik zie dat ik henk ook binnenkort maar eens op de koffie moet vragen met zijn rol tape :jerry :jerry

kan altijd wel als jij maar koffie en tape inslaat. ;)

Zo zeg! Dat ziet er gelikt uit! Ik wist niet dat je al zo snel na de 1e laag al weer verder kon met afplakken enzo?

Ik neem aan dat dit met 'echte' lak is gespoten?

Ga je die strepen niet met fineline tape plakken? Met maskeertape kun je van die rafel randen krijgen en dat is zonde..

Jaa zeker kan dat zo snel afplakken gemiddeld zo een kwartier drogen en dan afplakken voor de volgende kleur en dan rond een half uur kon de spuiter beginnen met de volgende kleur en ja dit is met echte lak gespoten en daarna blanke lak eroverheen omdat de kleur zelf mat was

Vandaag van half 5 tot 10 vanavond bezig geweest met afplakken spuiten afplakken weer spuiten en zo 4 keer tot alle kleuren erop zaten en 1 laag blanke lak erop.

hier een paar fotootjes.

Afplakken

CIMG6749.JPG

CIMG6752.JPG

Eerste kleur oranje

CIMG6759.JPG

CIMG6761.JPG

Eerste kleur blauw

CIMG6766.JPG

CIMG6768.JPG

Tweede kleur blauw

CIMG6778.JPG

CIMG6779.JPG

Derde en laatste kleur blauw

CIMG6790.JPG

CIMG6792.JPG

Blanke lak erop

CIMG6796.JPG

CIMG6797.JPG

en het eindresultaat

CIMG6798.JPG

CIMG6799.JPG

CIMG6800.JPG

CIMG6801.JPG

CIMG6804.JPG

Morgen ochtend halen we hem op bij de spuiter en dan gaan we beginnen met afbouwen.

voor heel veel meer foto's kijk op http://www.renotuning.nl/asconarestauratie2/" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo zeg! Dat ziet er gelikt uit! Ik wist niet dat je al zo snel na de 1e laag al weer verder kon met afplakken enzo?

Ik neem aan dat dit met 'echte' lak is gespoten?

Jaa zeker kan dat zo snel afplakken gemiddeld zo een kwartier drogen en dan afplakken voor de volgende kleur en dan rond een half uur kon de spuiter beginnen met de volgende kleur en ja dit is met echte lak gespoten en daarna blanke lak eroverheen omdat de kleur zelf mat was

Terug
Naar boven