asconahobbyist
Woont hier bijna
Tsja,het moest er toch een keertje van komen.
Met de op handen zijnde geboorte van ons kleintje en dan ook nog een camping waar we vaak naartoe gaan is het een feit.
Een Astra G coupé is dan geen goede gezinsauto.
Dus op zoek geweest,veel vergeleken en tot de conclusie gekomen dat een Zafira dé auto voor ons is de komende jaren.
Dus op zoek naar een mooie Zafira A op LPG en dan ook nog ns een mooie inruilprijs voor de coupé vangen.
uiteindelijk in Ede de juiste wagen gevonden.
Een Zafira Z16XE Maxx Cool uit 2005 met 160.000 km op LPG G3.
En eerlijk is eerlijk,voor een familiebak vindt ik het er best OK uitzien.
genoeg geluld,nu plaatjes bij de praatjes.
en als afsluiter nog eentje met de coupé erachter.
wensen,tsja,een paar.
Sowieso een stuur wat er wat netter uitziet,hier is het leer wat kaal.
iets leuks met de tellers doen,zijn nu wel erg suf.
Mischien nog een keer een klein dakspoilertje.
En dan het lastigste,het is een Maxx Cool Nav uitvoering,hier heeft dus ooit de NCDR1100 navi radio ingezeten,waarmee je ook de boordcomputer bedient,maar aangezien die er dus niet meer inzit kan ik mn boordcomputer niet bedienen.
Heb in het astra deel al de vraag gesteld en van een forumlid wat schema's gekregen om te kijken of ik wellicht een gewone boordcomputerhendel kan monteren.
Al zou het ook wel leuk zijn om ns zo'n toestel te bemachtigen en dus in dash navi te hebben.
Met de op handen zijnde geboorte van ons kleintje en dan ook nog een camping waar we vaak naartoe gaan is het een feit.
Een Astra G coupé is dan geen goede gezinsauto.
Dus op zoek geweest,veel vergeleken en tot de conclusie gekomen dat een Zafira dé auto voor ons is de komende jaren.
Dus op zoek naar een mooie Zafira A op LPG en dan ook nog ns een mooie inruilprijs voor de coupé vangen.
uiteindelijk in Ede de juiste wagen gevonden.
Een Zafira Z16XE Maxx Cool uit 2005 met 160.000 km op LPG G3.
En eerlijk is eerlijk,voor een familiebak vindt ik het er best OK uitzien.
genoeg geluld,nu plaatjes bij de praatjes.
en als afsluiter nog eentje met de coupé erachter.
wensen,tsja,een paar.
Sowieso een stuur wat er wat netter uitziet,hier is het leer wat kaal.
iets leuks met de tellers doen,zijn nu wel erg suf.
Mischien nog een keer een klein dakspoilertje.
En dan het lastigste,het is een Maxx Cool Nav uitvoering,hier heeft dus ooit de NCDR1100 navi radio ingezeten,waarmee je ook de boordcomputer bedient,maar aangezien die er dus niet meer inzit kan ik mn boordcomputer niet bedienen.
Heb in het astra deel al de vraag gesteld en van een forumlid wat schema's gekregen om te kijken of ik wellicht een gewone boordcomputerhendel kan monteren.
Al zou het ook wel leuk zijn om ns zo'n toestel te bemachtigen en dus in dash navi te hebben.