• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Asta GTC chiptunen

Ik zou voor VDB Works in kuinre gaan als tuner, aangezien EDS niet eerlijk is. Zie het forum van VDB Works.

Bij EDS geeft de testbank veel te veel aan en zijn ze niet eerlijk omtrent wat er echt aan de hand is. Vraag Zetos maar hier.

Ik zou een afspraak maken bij VDB Works in Kuinre voor een run en van daaruit kunnen ze op maat gemaakte map voor je maken voor niet al teveel geld en hij gaat daar ook niet eerder weg dan als die helemaal goed is.

Hun zijn ook eerlijk met alles en vertellen openlijk alles aan je.

Succes.

Groeten.

Bak zou het aan moeten kunnen.

Als je NM's aanhoudt klopt er geen zak van.

Voorbeeldje, mijn Astra was origineel geleverd met een F18 bak en die zat vast aan een C20XE die standaard al 196nm heeft.

Terug
Naar boven