• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra 16i 1994 automaat sportief rijprogramma

Linfiel, Ik heb je how to even bij handleidingen en instructied gelaatst bij 4cilinder benzinen motoren...

zo heeft iedereen er wat aan.

@wim-v6 wrote:Linfiel, Ik heb je how to even bij handleidingen en instructied gelaatst bij 4cilinder benzinen motoren...

zo heeft iedereen er wat aan.

Dat is prima Willem,

Die opels moeten blijven rijden niet waar, dit zijn dure reparatie's als je dit moet laten uitvoeren en nu kan je het zelf doen.

Ik heb vanmiddag de pizza punt schoon gemaakt maar die stomme S blijft knipperen

wat zou het nog meer kunnen zijn mensen ?

mvg Lenny

Dat uitlezen is maar een oppervlakkige diagnose, want hij zegt dan storing in de automatenbak,dus daar schiet je ook niet veel mee op, heb je wel alle stekkers weer netjes aan elkaar gezet niets over het hoofd gezien, of misschien een klein draad breukje.

met een goed uitleesapparaat word ook het soort storing weergegeven met code, deze kan aangeven of het in de hydrogedeelte zit, of in een Toerental sensor, of in de Selectorschakelaar...

alleen moet ie wel GOED uitgelezen worden...

Willem

Net wat je zegt GOED Uitlezen en misschien even er bij blijven met dit soort gevallen, ik weet uit ervaring dat je je eigen rot zoekt met zulke storingen.

Jup, en garages brengen zich er vaak makkelijk vanaf, met bak is kapot, of we weten het niet..

Willem

Wat zou een goed apparaat zijn om zelf de storingen te kunnen uit lezen

ben helaat niet in bezit van laptop ofzo

mvg Lenny

zit er aan te denken om zelf zn ding aan te schaffen wim

wat kan ik dan tegen redelijke prijs kopen , weet jij iets wat daar goed voor is

mvg Lenny

Heb de auto laten uitlezen en Code 56 kwam er te voorschijn ... waar moet ik dat zoeken .. pizzapunt of

schakelpook ?

@lenny0202 wrote:Ik heb vanmiddag de pizza punt schoon gemaakt maar die stomme S blijft knipperen

wat zou het nog meer kunnen zijn mensen ?

mvg Lenny

Heb je de pizza punt wel uit elkaar gehaald, zodat je de contacten gangbaar en schoon kunt maken, of heb je enkelt een poetsdoek over de pizza punt gehaald.

Wil nu alleen weten waar ik die code 56 op moet zoeken ... in pizzapunt of de schakelpook

als iemand het weet hoor ik het graag hahah

mvg lenny

@lenny0202 wrote:Heb de auto laten uitlezen en Code 56 kwam er te voorschijn ... waar moet ik dat zoeken .. pizzapunt of

schakelpook ?

Wisten ze je niet te vertellen wat deze code 56 inhield dan.

Zou dat knopje van de sportstand dan defect wezen, heb even wat code lijsten opgezocht maar kon het niet ontdekken er zijn er nog al wat met code's.

Terug
Naar boven