• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra by Jazz. [Export van de F en de G...]

jammer dat zo mooie auto ons land verlaat :)

maar altijd beter dan de sloop in ieder geval.

maar las net o de 1e pagina dat astratd ook wel interesse had.. heb je aan 3 autos niet genoeg phill:P

ook al had je er toen nog geen 3 dan

Ik heb dit topic eens terug gelezen, hoe leuk!

Stiekem was ik er echt kei aan gehecht.. net kwamen er weer allemaal herinneringen op, wat ik allemaal beleefd heb met het ding.

Ik noem een motorcross-kuil, 18 krattenbier, met 12 man een 40km rit gemaakt, een botsing, een europa-reis naar kroatie, een europa-tour naar Servië, een slippertje, liefde, een 3-zits ikea-bank en twee verhuizingen.

Daemn.. dit was een top auto! :wub

@Jazz. wrote:Ik heb dit topic eens terug gelezen, hoe leuk!

Stiekem was ik er echt kei aan gehecht.. net kwamen er weer allemaal herinneringen op, wat ik allemaal beleefd heb met het ding.

Ik noem een motorcross-kuil, 18 krattenbier, met 12 man een 40km rit gemaakt, een botsing, een europa-reis naar kroatie, een europa-tour naar Servië, een slippertje, liefde, een 3-zits ikea-bank en twee verhuizingen.

Daemn.. dit was een top auto! :wub

als ik jou was zal ik er nog eens heel goed over na denken om hem weg te doen.

vind de f persoonlijk mooier dan de g.

of gewoon nog ff een mooie fotoshoot maken met de auto, dan heb je in ieder geval nog iets voor als ie weg gaat haha

Vreemd... Ik was eind 2012 op zoek gegaan naar een opvolger van de G... proefrijden, berekenen, bezichtigen..

Kom ik terug van vakantie, kijk op internet staat ie daar! Ik heb een nieuwe auto gekocht. Geen Opel, helaas. Ik durfde het niet aan een H te kopen met een dieselmotor. Daarnaast kwam het financiële maandplaatje niet uit. Ik heb een Ibiza TDI gekocht uit 2004.

De G opgeruimd en schoongemaakt, kort op internet en na 1.5 dag verkocht. Ik zelf de export verzorgd en slijt zijn dagen nu in Litouwen.

Het was een fijne auto, maar met zo zijn nukken. Ik heb er bijna 2 jaar en 60K in gereden... vaarwel!

Terug
Naar boven