• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra coupe shoppen

wessaa

Post vaak
wie zou deze velgen onder de coupe willen shoppen, en de coupe ook een eindje omlaag :jerry

amgr.jpg

111543985161i7.jpg

1115439833687jb.jpg

Ben ff aan t prutsen geweest, alleen t echte 'verlagen' ben ik nog niet achter hoe ik dan moet doen....:hmmz

astracoupe.jpg

Graag gedaan!

Maar waarom deze velgen? Ik zou dan eerder voor porsche velgen gaan persoonlijk...;)

Zal eens kijken of ik hier een soepje van kan maken.

Blitzer, je hebt een nogal eigenaardige manier van verlagen. Ik zie ook helemaal geen band meer om de velg heen?

Hier mijn poging met de Porsche c2 velgen. Probleem is wel dat deze 16 inch zijn er op de foto iets van 18 inch onder zit, dus het boutenpatroon van de velg ziet er wat raar uit..

opelforum3.jpg

Max

@ blitzer.

waarom geen porsche velgen? steekmaat is 5x130..+ de c2`s zijn maar in 16 inch te krijgen, ik wil gaan rijden op 17 inch. en hierbij moet ik dus adapter platen gaan kopen en incl velgen en banden zit je dan al gouw richting de 1000 euries omdat mensen de prijzen wel durven te vragen.

het voordeel van mercedes velgen is, steekmaat 5x112 , en die amg velgen wel leverbaar in 17 inch.

en de steekmaat is dus op te lossen doormiddel van schuifbouten..en het kost een heel stuk minder :jerry

Okee, nou zo verdiept was ik er niet in.....maar t is auto auto en gelijk heb je.:thumbup

T was maar een idtje...
flag_opel_.gif

kom je dan wel uit met je naafgatdiameter??

opel heeft 67,1...mercedes heb toch 57,1 (net als vw) of 66.6??

wel dik trouwens ;)

suc6

origineel gepost door Mad Max

Blitzer, je hebt een nogal eigenaardige manier van verlagen. Ik zie ook helemaal geen band meer om de velg heen?

Hier mijn poging met de Porsche c2 velgen. Probleem is wel dat deze 16 inch zijn er op de foto iets van 18 inch onder zit, dus het boutenpatroon van de velg ziet er wat raar uit..

opelforum3.jpg

Max

Zoals ik al eerder zei: ik ben er nog niet zo gehaait in fotosoepen.;)

origineel gepost door 0Rudy0

kom je dan wel uit met je naafgatdiameter??

opel heeft 67,1...mercedes heb toch 57,1 (net als vw) of 66.6??

wel dik trouwens ;)

suc6

daar kom ik zeker mee uit , het zijn geen echte amg velgen maar een replica, netzoals replica`s van de bbs lemans etc..

origineel gepost door blitzer

origineel gepost door Mad Max

opelforum3.jpg

Max

Zoals ik al eerder zei: ik ben er nog niet zo gehaait in fotosoepen.;)

Oefening baart kunst!

Terug
Naar boven