• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra Coupe Turbo

Wat is de reden, dat hij minder vermogen leverd dan verwacht? Kan de turbo het niet aan, dat er een upgrade komt?

Ja hij is begrensd op de turbo, volgens EDS kon er nog een 20 pk bij met een nieuwe LEH turbo omdat deze al aan het slijten was. En een 76mm uitlaat zal ook geen overbodige luxe zijn.

Ja hij is begrensd op de turbo, volgens EDS kon er nog een 20 pk bij met een nieuwe LEH turbo omdat deze al aan het slijten was. En een 76mm uitlaat zal ook geen overbodige luxe zijn.

ik ben met hem mee geweest naar eds ook met mijn coupe weer...

we gaan van de week even ze orginele dumpvalve ook checke want ergens intern verliest die druk en volgensmij is die gescheurd en dicht die de grotere druk niet goed af meer want hij is alleen afgedopt met een boutje in de slang. geen spacer ertussen.

hij heeft alles zelfde als mij plus de eds inlaat, ik heb alleen 3inch downpipe tot middendemper en dan 2.5inch tot einde en hij 2.75inch downpipe en dan verder 2.5inch tot t einde en ik kwam op 304.9pk en 507.2nm koppel dus hij zal dat toch wel moeten evenaren of zelfs overtreffen.

ik ben met hem mee geweest naar eds ook met mijn coupe weer...

we gaan van de week even ze orginele dumpvalve ook checke want ergens intern verliest die druk en volgensmij is die gescheurd en dicht die de grotere druk niet goed af meer want hij is alleen afgedopt met een boutje in de slang. geen spacer ertussen.

hij heeft alles zelfde als mij plus de eds inlaat, ik heb alleen 3inch downpipe tot middendemper en dan 2.5inch tot einde en hij 2.75inch downpipe en dan verder 2.5inch tot t einde en ik kwam op 304.9pk en 507.2nm koppel dus hij zal dat toch wel moeten evenaren of zelfs overtreffen.

ik niet maar hij heeft m wel.. en ze zeggen bij eds dat je daar 20 tot 30pk ken pakken ligt aan je hele setup.. daarom koste ze ook wel wat en je koppel wordt veel beter in het midden gebied van je toeren

ik niet maar hij heeft m wel.. en ze zeggen bij eds dat je daar 20 tot 30pk ken pakken ligt aan je hele setup.. daarom koste ze ook wel wat en je koppel wordt veel beter in het midden gebied van je toeren

Alles is nu nieuw en ken 600 pk aan dus als er volgend jaar een garett op komt geen aanpassingen meer nodig.

Alles is nu nieuw en ken 600 pk aan dus als er volgend jaar een garett op komt geen aanpassingen meer nodig.

Zo,we (royv10 en ik) hebben bij de originele Dv een spacer erin gezet en hij houd zn druk nu beter vast en geeft ook 0,1 a 0,2 meer boost aan, dus waarschijnlijk zijn t nu wel meer als 301pk tjes maar dat zouden we eigenlijk een keer op de bank moeten bekijken

Zo,we (royv10 en ik) hebben bij de originele Dv een spacer erin gezet en hij houd zn druk nu beter vast en geeft ook 0,1 a 0,2 meer boost aan, dus waarschijnlijk zijn t nu wel meer als 301pk tjes maar dat zouden we eigenlijk een keer op de bank moeten bekijken

Terug
Naar boven