• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra coupe Wegmisbruikers

Nou net gezien astra G coupe capriyellow gepimpt bij wegmisbruikers .. hadden weer wa te zeveren zoals altijd bla bla :thumbdown

ledverlichting achter.............. mag niet op de grond schijnen

uitlaatsound.......... iets te hard

Zag er wel mooi uit

Op de raamband stond street tunerz

grtz

Die mannetjes daar hebben altijd wel wat te zeiken. Heb de aflevering niet gezien, maar zo gaat het altijd. Spreek uit ondervinding. Mijn rekord staat op 8x in 1 week aangehouden. Ook al konden ze me niks maken.

Blij dat ik nu een station rijd. Kijken ze bijna niet naar om.

Was inderdaad wel een nette coupe :thumbup

De uitlaat maakte idd wel veel herrie maar ze hebben hem best gematst dat ie de volgende dag alsnog zijn eigen uitlaat eronder mocht zetten en alleen een waarschuwing kreeg.

Vondt zelf de kentekenverlichting zeer goed leesbaar, snap niet dat ze daarzo moeilijk over doen.

Spoiler was trouwens niet echt mijn ding, beetje teveel JAP style.

@ Nova : goed gezien van die sticker, was mij nog niet opgevallen.

warenhet niet blauwe leds?

Kom op zeg...een setje fatsoenlijke originele lampjes was net zo goed geweest.

En die koplampen waren ook wel gigantisch blauw!

Ja had hem ook gezien, op de achterlichten en achterspoiler zag het er errug netjes uit. Uitlaat miss wel te had maar als je zag hoe mooi hij in de achterbumper zat had ik de boete op de koop genomen..

die staat er nog niet op,wel die van vorige week.ff paar daagjes wachten. Heb het item gezien. Die wout bleef maar zeuren over die kenteken verlichting terwijl die gast toch duidelijk zei dat hij gekeurt was met die lampen....

origineel gepost door Botho

die staat er nog niet op,wel die van vorige week.ff paar daagjes wachten. Heb het item gezien. Die wout bleef maar zeuren over die kenteken verlichting terwijl die gast toch duidelijk zei dat hij gekeurt was met die lampen....

maar dat zegt helemaal niks. Want als je auto APK gekeurd is met iets illegaals, is het nog steeds illegaal.

Het is niet zo omdat hij er mee gekeurd is, dat je een jaar lang een vrijbrief hebt ofzo. Daarnaast, is het niet te bewijzen dat hij gekeurd was met die lampjes...

Wat ik niet snap is dat ik genoeg mensen ken die een vreselijk vette gepimpte wagen rijden, waarbij alles volgens de regels is. Ook door je wel aan de regels te houden kan je dus een hele mooie bak op de weg zetten.

Nou wil ik niet over de regels zelf of over de naleving in discussie gaan, maar je kiest er zelf voor om ten eerste de regels te overtreden en ten tweede aandacht te vragen met je auto. Dan moet je niet moeilijk doen als ze er wat van zeggen, eigen schuld....

En ik vond het idd netjes dat hij de volgende dag mocht komen, helemaal als je in de voiceover te horen krijgt dat omdat hij de originele uitlaat onder kon schroeven het bij een waarschuwing bleef.

origineel gepost door Botho

A.S. vrijdag de herh. op veronica.

@ Juffer: dat was toch de coupe die bij de Mac Beuningen stond die 2 keer dat we er op goed geluk waren?

Het zijn gewoon gore *#&#^% honden en die hebben niets te doen.Dan gaan ze maar jongens pakken die hard werken voor hun centjes.

wat een gezeik over die spoiler achterop zeg :swear :swear

ten eerste stak die niet uit en had ook geen scherpe uiteinde erop...

moet je eens kijken hoeveel auto's er rond dijden met zo'n klote fietsenrek achterop, nee maar dat mag wel :swear :swear daar zitten toch ook behoorlijke scherpe kanten/randen op/aan....

heb wel een auto's gezien zo'n alto bv met zo'n ding achterop en een paar fietsen erop, nou die fietsen staken aan weerszijde zeker een cm of 5 uit, en dat word maar gedoogd :swear

@Pastra ja dat klopt, die stond bij de mac in beuningen toen:thumbup

Als de kentekenverlichting is afgekeurd bij APK, mogen de agenten een bekeuring geven, voor een goedkeuring dacht ik niet...

En het leuke van die agenten, is dat ze echt aan het zoeken waren naar iets om nog te kunnen bekeuren... stelletje.... grrrrrr... erg jammer :(

Verders een leuke coupe:vertag

origineel gepost door Spijkcity

Het zijn gewoon gore *#&#^% honden en die hebben niets te doen.Dan gaan ze maar jongens pakken die hard werken voor hun centjes.

Ben ik niet met je eens, ten eerste doen ze gewoon hun werk en ten tweede vraag je om aandacht als je je auto zo maakt.

Wel waren ze idd wat zoekend waar ze voor konden bekeuren maar al met al vond ik dat ze het wel netjes oploste...

ze doen idd wel hun werk. wel erg jmmr dat je bijna nooit gepimpte golfjes i het programma ziet. dan praat ik over dat kut volk met botkraagje, petje hoog op et hooft, raampjes open en dan 50cent uit de speakers. assosiaal hard te rijden (met een sportpijp) s'avonndlaat waar allemaal jonge kinderen wonen. helaas i mijn buurt zijn het golfjes. wil hier geen ruzie uitlokken.

hoezo normaal laat ik hem afslepen? bahbah. Wel netjes dat hij geen boete krijgt voor de uitlaat omdat die de dag erna de originele uitlaat terug kan plaatsen. De plaats van de kenteken verlichting kunnen ze toch niets van zeggen? Enkel dat het licht ervan ook op de grond schijnt.

Was toch wel een mooi coupeetje enkel de achterlampen zijn niet mij keuze maargoed:)

groeten Twan

plaats van het kenteken moet volgens mij minimaal 20cm boven de grond zijn, saiman heeft ook met de bijltje gehakt.

ik vind het wel normaal gaan, die kerel reageert normaal en doet zijn verhaal, daar kan men een voorbeeld aan nemen, ipv al dat gemor op agenten vind ik, ik bedoel je schiet er toch niks mee op sterker dan krijg je vaak juist wel de boete!

Terug
Naar boven