• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra enorm veel rook + enorm hoog olie vebruik na reperatie

<p style="text-align: center;">Hoi iedereen</p>
Dit gaat om een opel astra g 1.6 benzine bouwjaar 2000

Ik heb vandeweek mijn auto naar de garage gebracht omdat me auto storterde, de monteur had gelijk me bougies en bobine los gemonteerd en we zagen 1 kapotte bougie dus de bougies vervangen. Het probleem was niet verholpen dus hierna me bobine vervangen het probleem was nog steeds niet verholpen.

De monteur zei nu het volgende: het is waarschijnlijk 1 van je kleppen wat niet goed functioneert. Dus ik me auto achtergelaten en de monteur zou het voor 600 euro helemaal in orde maken. + alle filterz en etc vervangen.

Dus ik 5 dagen zonder auto geleefd

Ik kon dinsdag rond 6 uur me auto ophalen. Dus ik naar de garage, krijg ik te horen dat de klep is afgebroken en dat waarschijlijk een stuk me carter is ingevallen ik begin te rijden maar ik kijk in me spiegel en ik laat een rook wolk achter echt niet normaal, me olie was na een half uur rijden ook al onder pijl ik ben van plan morgen terug te gaan, en te zorgen dat de garage de kostten opzich neemt en mij auto gewoon fatsoenlijk reparen.

Ik vind dat de garage erg slordig te werk is gegaaan door mij niet te bellen,(als je tijdens het reparen iets tegen komt lijk mij dat je even de klant opbelt) l en mij dus gwn voor een kapotte auto wat er nog erger aan toe is dan het was 800 euro te laten betalen...

Ben ik hier in me recht?

En zo ja, moet de garage alles kosten vergoeden?

Mvg rocco

Waarschijnlijk een stuk in je carter???

heeft de monteur het carter losgehaalt en gekeken of die het kon vinden? En als de olie zo snel weg is zit er serieus een groot lek ergens.

en is de klep vervangen als die zij dat er een klep is afgebroken?

ff teruggaan indd

<p style="text-align: left;">Kop pakking is vervangen + kleppen + bobine + bougies. Nee hij kon dat afgebroken stuk nergends vinden....</p>

cnorsp5vsridz3zqunhy9bjivio0mgmo.jpg
ua9efmtljkt0xe30av9vyefstbzxd2hy.jpg
2z7pteihcva1s2rzn91qoaofg6ted8b6.jpg
z6ksu83rfp13ixzyb0c9o52apu2n0qmp.jpg
2aqht6cf9v2hzhg9wd8a2pc9fl6u2dqu.jpg
h5pcyqsjj59zipc5naqeqhlx21sd6ped.jpg
0fhsfax4gz1b09z2nfisyt41rr7p535v.jpg
r0li0aaefiw42rvj8sz3mupkxup1moa4.jpg
spy82hxo7y7j4xeblyfwxcyswbn9ryv9.jpg

Terug
Naar boven