• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F 1.4i GLS

Verwend nest..

haha, dat is samen met de velgen, radiateur en het binnenlicht met leeslampjes nog het enige wat ik over heb van mijn oude Astra-F

@KadAstra-EF wrote:@wim-v6 wrote:Ik heb nog origineel ongespoten Astra-F electrische spiegels liggen van een F1..

Willem

Ik ook :angel

Rik :agent

volgens mij wil ik niet bij jou op zolder kijken, denk dat de ludolfs er nog jaloers op zijn

:jerry :jerry :jerry

Bij mij op zolder:

- Kerstboom kunsstof in doos met ballen en lampen er al in

- Oude tent

- bereikbaar: het Service luik van het Rookkanaal van de houtkachel..

Willem

@soepkiepe wrote:@KadAstra-EF wrote:@wim-v6 wrote:Ik heb nog origineel ongespoten Astra-F electrische spiegels liggen van een F1..

Willem

Ik ook :angel

Rik :agent

volgens mij wil ik niet bij jou op zolder kijken, denk dat de ludolfs er nog jaloers op zijn

:jerry :jerry :jerry

Je bent van harte welkom op mijn zolder.

Dan zul je zien dat geen woord gelogen is :vertag

Rik king:

@wim-v6 wrote:Verwend nest..

haha, dat is samen met de velgen, radiateur en het binnenlicht met leeslampjes nog het enige wat ik over heb van mijn oude Astra-F

Bedoel je de leeslampjes achteraan bij de handvaten boven de deuren ?

Daar heb ik ook nog een set van een Vectra-B van liggen, die zijn exact hetzelfde.. evenals die van de Astra-G

maar nee doelde op de voorste:

101_0030.jpg

Willem

Zo, onlangs even naar de garage gereden om nieuwe velours matten,een nieuw plastiekje voor kentekenverlichting en een brandblusser :D

Diezelfde dag ergens een stoel onderstel weesten ophalen en een sproeikopje voor de achterruitwisser etc etc, hij moet volledig in orde komen staan! :D

Hier wat foto's van hoe hij er ondertussen bijstaat, heb nu wel men rijbewijs al.

hpim4782.jpg

hpim4781.JPG

Het lampje, veel beter tegenover het vergeelde exemplaartje dat erin zat & ja men bumper zit wat meer naar voor dan normaal.. :???:

foto0335r.jpg

Vandaag naar Antwerpen gereden naar het 'fabriekswinkeltje' om nieuwe mattenset. Heb gekozen voor velours mattenset deluxe ofzo voor 54euro en nog wat. Ze staan heel mooi, veel beter dan de andere :D Oh ja, ik verkoop twee matten voor achteraan gebruikt maar in nieuwstaat, zal het even op marktplaats zetten!

Hier even fotos van nieuwe matjes.

hpim4793h.jpg

hpim4794q.jpg

hpim4795z.jpg

hpim4796.jpg

@soepkiepe wrote:sterke kit achter doen en ff laten drogen met een lijmklem oid er op, dan blijft ie denk ik wel zitten.

ik had met mijn rooie de verkeerde kit, ik was er zo zat van dat ik er maar een zelftapper in gedraaid had haha :angel :angel

als je nu je achterdeur open doet blijft hij achter je voordeur hangen, daardoor word het erger.

ik zal als je de tijd er voor hebt ff smorgens kit er tussen doen en lekker een dag een lijmklem er op zetten.

bedankt, zitten die helemaal gelijmd aan de deuren die stootlijsten?

Terug
Naar boven