Ja die stripping was me opgevallen idd. net op/boven die knik heb je 'm gedaan.
Ben er niet gek op, (op stripping) maar moet zeggen dat het toch echt netjes staat op deze wagen !:thumbup Komt door de kleurstelling denk.
Origineel schuifkantel is altijd leuk. Mooie optie.. (heb 'm zelf ook

) Maar als je 'm electrisch wilt, schijnt vrij makkelijk om te bouwen zijn van handmatig naar electrisch
Denk overigens dat je bij deze dakken over de electrieke werking niet zo'n zorgen hoeft te maken. Is vrij betrouwbaar (net als overige electra van een Opel / Astra F).
Waar je eerder goed op moet letten, is dat de afvoeren niet verstropt raken, en de slangetjes aan de tules blijven zitten, anders kan je lekkage krijgen.
Verder mechaniek goed vet en soepel houden. (Helaas) zitten er een paar kunststof delen in het mechaniek, deze kunnen uitslijten waardoor een goede passing en sluiting wél problemen kan gaan geven. (met lekkage als gevolg).
Ja die stootstrips eraf ziet er zeker best goed uit. Zit er ook aan te denken om straks als ik me wagen opnieuw laat spuiten ze eraf te houden, maar ze komen er toch op terug heb ik besloten

(of ik bedenk me dan weer...)
Maar een leuke wagen heb je daar. Ja, is idd zonde van die schade.. Misschien idd een uitgelezen moment er nu een GSI bumper op te zetten.
Heb daar ook wel is aan zitten denken, en twijfel daar nog steeds sterk over. Want de originele GSI bumper is echt een schitterende bumper van Opel. king:
Je hebt al wel de GSI grille zag ik. Heb je dan ook de koplampen geplaatst van de F1 Astra ? Neem aan van wel, anders sluit het niet mooi aan namelijk.
De F2 koplampen zijn anders..
Greetz..