• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F c20let ( Update ER ZIT WEER LEVEN IN )

De 16 inch ga ik zeker ook nog houden. Ze moeten alleen heel nodig naar de doktor en de powdercoater.

Zijn in het verleden behoorlijke magneten voor stoepranden geweest. :( :(

De 18 inch blijven er voor de komende tijd zowiezo onder zitten.

Morgenmiddag om 14.00 uur eindelijk de bumpers en deurpanelen bij de spuiterij ophalen.

:jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry

@tom76tls wrote:Weer even een update van mijn kant. Eind vorige week kwam het KONI-onderstel al bij me binnen.

Vandaag even naar Boxtel gereden om de draagarmen met PU-bussen op te halen.

Vanaf morgen wordt het onderstel aangepakt en aangepast voor de c20let.

Het moet natuurlijk ook goed sturen met dat blok erin.

Dit is de setup waarmee ik zal gaan rijden.

29082011522.jpg

Misschien denken sommigen van jullie nu dat er geen logische volgorde in de opbouw zit, maar niets is minder waar.

De astra wordt eerst helemaal aangepast om goed met het c20let-blok overweg te kunnen. Onderstel moet aangepast worden, remmerij, verstevigingen, enz.

Dit zijn de laatste aanpassingen die nodig zijn voordat het blok erin kan. :jerry :jerry

zijn die achterdempers wel de goede???

volgensmij moet het oog onder en stift boven.maar dan zitten ze ondersteboven??

is dat niet van een station of zo??

@pipo wrote:zijn die achterdempers wel de goede???

:wtf Je hebt gelijk. Hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien?

Daar moeten dus weer andere voor komen. Gelukkig kost het ook allemaal niks. Klotezooi.

Bedankt voor het goed opletten kerel. :thumb

Optisch is de Astra nu zo goed als af. Het racegaas moet alleen nog in de grill en de voorbumper gezet worden.

Wilde jullie de laatste stand van zaken niet onthouden en zoals beloofd toch een grote verrassing.

De GSI-bumpers blijven in een iets aangepaste vorm. ;) Toen ik begin vorige week met de astra bezig was en ernaar keek begonnen mijn twijfels over de bumperset die ik in gedachten had. Ik kon het gewoon niet meer over mijn hart krijgen deze te monteren omdat ze er nu echt mooi bijstaat. Alles wat ik nu optisch aan de astra zou veranderen zou in mijn ogen een "verkrachting" van de auto zijn. Het enige wat er nog gaat komen om hem optisch te verlagen is een JMS-lip voor de voorbumper en that's it.

Hier een paar foto's voor de liefhebbers.

Reacties zijn van harte welkom.

08092011533.jpg

08092011534.jpg

181achterbumperentussen.jpg

@pipo wrote:zijn die achterdempers wel de goede???

:wtf Je hebt gelijk. Hoe heb ik dat over het hoofd kunnen zien?

Daar moeten dus weer andere voor komen. Gelukkig kost het ook allemaal niks. Klotezooi.

Bedankt voor het goed opletten kerel. :thumb

Top man !! zekers met de echte bumpers !..

Enne over tips en hoe en wat tsja.... kom maar eff buurten hebben we het er wel even over !

Greets Trabi

Optisch is de Astra nu zo goed als af. Het racegaas moet alleen nog in de grill en de voorbumper gezet worden.

Wilde jullie de laatste stand van zaken niet onthouden en zoals beloofd toch een grote verrassing.

De GSI-bumpers blijven in een iets aangepaste vorm. ;) Toen ik begin vorige week met de astra bezig was en ernaar keek begonnen mijn twijfels over de bumperset die ik in gedachten had. Ik kon het gewoon niet meer over mijn hart krijgen deze te monteren omdat ze er nu echt mooi bijstaat. Alles wat ik nu optisch aan de astra zou veranderen zou in mijn ogen een "verkrachting" van de auto zijn. Het enige wat er nog gaat komen om hem optisch te verlagen is een JMS-lip voor de voorbumper en that's it.

Hier een paar foto's voor de liefhebbers.

Reacties zijn van harte welkom.

08092011533.jpg

08092011534.jpg

181achterbumperentussen.jpg

Top man !! zekers met de echte bumpers !..

Enne over tips en hoe en wat tsja.... kom maar eff buurten hebben we het er wel even over !

Greets Trabi

Als er hier iemand is die een JMS-lip in de aanbieding heeft hou ik me zeker aanbevolen.

Zou hem het liefst nu al hebben om hem helemaal af te kunnen maken, maar de c20let moet

er ook nog in dus tijd heb ik daarvoor ook nog wel. ;) ;)

De eindstreep komt steeds dichterbij.

Als er hier iemand is die een JMS-lip in de aanbieding heeft hou ik me zeker aanbevolen.

Zou hem het liefst nu al hebben om hem helemaal af te kunnen maken, maar de c20let moet

er ook nog in dus tijd heb ik daarvoor ook nog wel. ;) ;)

De eindstreep komt steeds dichterbij.

Terug
Naar boven