• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra f caravan 60 mm verlagen

Mensen van het goede leven!
Ik was al eerder hier actief op het forum met mijn Manta b I200 maar ik ben even weggeweest, ik zal binnenkort eens een nieuw voorsteltopic aanmaken.

Ik heb sinds kort mijn derde Astra F aangeschaft, na een hatchback en nog een andere station;
RrUtVl.jpg

Nu wilde ik hem graag 60 mm verlagen, want qua rijhoogte misstaat hij niet tussen de tractoren hier op het eiland. Maar, na uren browsen is er tot mijn verbazing niks meer te leveren qua kwaliteitsspul van Koni, Weitec of dergelijk met verkorte dempers, en ook veren van -60mm zijn niet meer te leveren. Het is allemaal tot 40mm, maar 60mm heeft net wat meer smoel in mijn opinie. Ja, Ta-Technix en Triple S heeft wat, maar dat is niet echt de kwaliteit die ik zoek.

ik weet dat de voorkant van een hatch ook past, maar daar is ook niets meer van.
Zijn er mensen die me kunnen helpen?

Alvast bedankt weer;)

Ja daar heb ik ook al zitten kijken, maar 1000plus euro vind ik dan weer beetje teveel van het goede. Het moet wel een beetje redelijk blijven, rond de €600 ofzo dacht ik ongeveer.

Bilstein heeft nog wel de B8 voorkant, verkort, voor mensen die ook opzoek zijn. Achter ook alleen de standaard lengtemaat. Dit wordt toch een lastige klus ben ik bang;(

Terug
Naar boven