• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra f flink verlagen??

@ astra f vaassen

is de auto op jou foto 6 cm verlaagt ?! ben namelijk zelf ook mt mn astra bezig en wil even kijken hoe laag 4/6/8 cm ong is :P

gr

[rquote=1857400&tid=141437&author=brainmuller]@ astra f vaassen

is de auto op jou foto 6 cm verlaagt ?! ben namelijk zelf ook mt mn astra bezig en wil even kijken hoe laag 4/6/8 cm ong is :P

gr[/rquote]

Ja die van mij is 6cm verlaagt, als je foto's wil zien voor het idee zeg het maar, men avatar is al een voorbeeld:P

mvg,

RJ

[rquote=1857400&tid=141437&author=brainmuller]@ astra f vaassen

gr[/rquote]

Ja die van mij is 6cm verlaagt, als je foto's wil zien voor het idee zeg het maar, men avatar is al een voorbeeld:P

mvg,

RJ

Laag met een astra is gewoon geweldig :D. Maar wel vervelend omdat de 'hele auto' laag ligt en niet alleen een bumpertje.

Schroefsets zijn in de regel redelijk duur (vergeleken met corsa e.d.) en vaste verlagingsveren zit je weer redelijk aan vast.

Al met al, zodra je een schroefset hebt is het wel een mooie investering!

Laag met een astra is gewoon geweldig :D. Maar wel vervelend omdat de 'hele auto' laag ligt en niet alleen een bumpertje.

Schroefsets zijn in de regel redelijk duur (vergeleken met corsa e.d.) en vaste verlagingsveren zit je weer redelijk aan vast.

Al met al, zodra je een schroefset hebt is het wel een mooie investering!

[rquote=1857537&tid=141437&author=Astra F Vaassen][rquote=1857400&tid=141437&author=brainmuller]@ astra f vaassen

gr[/rquote]

mvg,

RJ[/rquote]

is netjes zo 6 cm :thumbup

[rquote=1857537&tid=141437&author=Astra F Vaassen][rquote=1857400&tid=141437&author=brainmuller]@ astra f vaassen

gr[/rquote]

mvg,

RJ[/rquote]

is netjes zo 6 cm :thumbup

6cm zegt helemaal niks. Mijn GSI was 2,5 cm verlaagd met een G&M verlagingsset en was lager dan die van Astra F Vaassen:

Verlaagd.jpg

Tip voor drempels schuin erover werkt altijd en achteruit is misschien waanzinnig maar gaat ook goed:agent

Tip voor drempels schuin erover werkt altijd en achteruit is misschien waanzinnig maar gaat ook goed:agent

[rquote=1858243&tid=141437&author=manta11]Tip voor drempels schuin erover werkt altijd en achteruit is misschien waanzinnig maar gaat ook goed:agent[/rquote]Tenzij deze zo hoog is (in mijn geval een oprit) waarbij je einddemper achter een toeptegel blijft steken en je je voorpijp afscheurt :swear

[rquote=1858243&tid=141437&author=manta11]Tip voor drempels schuin erover werkt altijd en achteruit is misschien waanzinnig maar gaat ook goed:agent[/rquote]Tenzij deze zo hoog is (in mijn geval een oprit) waarbij je einddemper achter een toeptegel blijft steken en je je voorpijp afscheurt :swear

[rquote=1858022&tid=141437&author=The Undertaker]6cm zegt helemaal niks. Mijn GSI was 2,5 cm verlaagd met een G&M verlagingsset en was lager dan die van Astra F Vaassen:

Verlaagd.jpg
[/rquote]

Een gsi is standaard ook al lager...

[rquote=1858022&tid=141437&author=The Undertaker]6cm zegt helemaal niks. Mijn GSI was 2,5 cm verlaagd met een G&M verlagingsset en was lager dan die van Astra F Vaassen:

Verlaagd.jpg
[/rquote]

Een gsi is standaard ook al lager...

[rquote=1865989&tid=141437&author=black champion]mijnes moet lager:D[/rquote]

juist :thumbup

waarom denk iedereen in NL dat -60 verlaging 'extreem' laag zijn...

In belgie rijden pas lage autos rond en echt niet allemaal staan ze op lucht...

Terug
Naar boven