• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra f gekocht. paar vraagjes

Kijk voor het model ff op deze site: http://www.ascona-info.de/Astra_F_Sondermodelle.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Je zou een Astra "style" moeten hebben volgens deze site.

Dat klopt iig wat betreft het logo op de deuren en de bekleding, maar je hebt geen LM velgen. Het wil wel eens voorkomen dat auto's in Nederland met minder opties worden geleverd dan hetzelfde model in het buitenland, omdat bij ons de BPM (die nog eens als extra belasting op al die opties komt), de auto's veeeeeel duurder maakt.

lol en ik ben juist weer blij met me zwarte dash :P

maar k denk dat ik ook maar eens voor zo plankje moet gaan kijken ;)

@Christiaan Hummel wrote:enne: zo'n plankje wil ik ook wel, kun je als je klaar bent wat foto's posten?? (ik heb ongeveer 2 linkerhanden ;) , maar doe veel zelf aan de auto)

dat plankje zit er zo in, spreekt voor zich. de astra f zonder dit plankje mist volgens mij ook een gedeelte van het luchtkanaal. dacht dat die onder het plankje kwam te zitten.

Terug
Naar boven