• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra f gekocht

blokje lijkt me op de foto niet verkeerd toe.

maar ja.... je kan er nooit binnenin kijken he ;)

denk dat ik er van de week of zo maar eens heen ga om te kijken.

als hij het er tenminste mee eens is dat ik niks bij betaal

@soepkiepe wrote:blokje lijkt me op de foto niet verkeerd toe.

maar ja.... je kan er nooit binnenin kijken he ;)

denk dat ik er van de week of zo maar eens heen ga om te kijken.

als hij het er tenminste mee eens is dat ik niks bij betaal

suc666

zijn antwoord... (k wil wel eens weten waar hij die riem weg haalt voor 20 euro. sloop? ik moet voor een distributie =set 60 euro betalen ;))

hoi

ja de motor makeert niets aan verder hij zweet wel wat maar dat doen heel veel opels hahah je mag die distributie riem wel laten wezen dan want die vervang ik dan zo zelf voor 20 euro heb ik een nw riem dus zou wel graag die 75 euro toe willen hebben ook aangezien de astra bijna een vol jaar apk heeft

hmm, ff denken haha.

december is namelijk al een dure maand voor mij :agent

maar kan hem ook geen ongelijk geven over de apk eigenlijk he... november 2013 geloof ik.

haha

mijn corsa... apk tot maart 2013

morgen nieuwe distributie riem.

zijn astra..

apk tot (hou me er niet precies op vast) november 2013.

distributie onbekend.

beiden willen we waarschijnlijk wel ruilen, alleen hij wil 75 toe hebben, dat vanwege dat er bijna nog een jaar apk op die astra zit.

Aah zo ff kijken waneer zijn riem vervangen moet worden. En dan kijken of er nog dingen zijn waar je over kan zijken. Zoals moter die zweet (goed onder op de carterpan kijken) daar vergeten ze altijd om schoon te spuiten.

Zo net ff nieuwe interieur filter er in gedaan. Hoedeplank ff gefinkst want de rubbere dinge die hem omhoog houden waren kapot. En een andere radio er in aleen doet de remote het nog niet want hij vergeet de zenders heletijd.

En nog even een andere dimlicht er in want die was kapot.

Morgen de motor olie vervangen alleen nu de vraag. Hoe kan ik dit het beste opvangen.... Heb geen lege oliekannen

emmer?

zo heb ik het tenminste wel al eens gedaan, de auto op oprijbokken en dan de emmer er onder..

maar waarom eigenlijk zo moeilijk..

trek hem op de krik, draai de stop er uit en laat het lekker in de grond lopen, het komt tenslotte toch ook uit de grond? :jerry :jerry

en als je de olie gaat vervangen, doe dan ook gelijk je filter.

vergeet niet die rubberen rand eerst ff in te smeren met wat olie op je vinger, anders is die zo kapot ;)

Ja da laatste snap ik.

Ben zelf automonteur in opleiding alleen heb op het werk geen tijd om aan me auto te sleutelen.

Nu heb ik vandaag een sleutel ruimte gehuurt dus dan kan ik dan mooi aankloten

Ik kan het ook wel doen tussendoor op mn werk maar ik denk dat de bezoekers en de vaste campinggasten het niet zo leuk gaan vinden.

Respectloos noemen ze het dan :angel

Rik ;)

Terug
Naar boven