@Rob-Epe wrote:@lukelaaf wrote:Wat is het verschil tussen een f1 en f2?
Bij GSi ziet type 2 er vrijwel hetzelfde uit als een andere uitvoering... weg mooie bumpers
Normale F1's & F2's... Exterieur:
Andere grill, andere koplampen (type 1 koplampen passen niet in een type 2 grill en andersom). Witte knipperlichten voor, type 1 oranje knippers passen ook niet.
Type 1 & 2 zijn de zelfde achterlichten... alleen van type 2 zijn ze veel donkerder.
Plaat op de achterklep (slot is ook anders). In de portieren zit een extra stang tbv de veiligheid (bij 2 dezelfde uitvoeringen de ene F1 de ander F2, is de F2 op kenteken 10kilo zwaarder bij een 3-deurs).
De deur-strips zijn bij F1 behoorlijk breed... bij F2 minstens de helft minder breed, een stuk mooier.
Type-aanduidingen zijn bij F1 chroom op zwart, bij F2 volledig (ver)chroom(d) en een stuk slanker.
Interieur: Zwart dash + stuur is wel het meest opvallende... geen lichtgrijze bende meer. Stoelbekleding ziet er ook stukken beter uit.
94-er modellen kunnen overgangsmodellen zijn... dus zwart interieur ala F2, en oranje knippers ala F1 en koplampen en grill ala F1.
Iemand nog aanvullingen ???
ja ik heb nog ff een kleine aanvulling.
valt me tegen dat nog niemand die er op gezet heb
de f1 heeft vierkantige spiegels.
de f2 heeft rondere spiegels.
deze zijn wel uitwisselbaar, mijn ex f2 rijd namelijk rond met f1 spiegels.