• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

astra f gsi station upd. 17-07

:kewlpics ben benieuwd hoe je het gaat oplossen met de side skirts ! heb het iemand een keer zien doen met n achterbumper van een coupe voor een sedan , dat was een hels karwei :shock:

:kewlpics ben benieuwd hoe je het gaat oplossen met de side skirts ! heb het iemand een keer zien doen met n achterbumper van een coupe voor een sedan , dat was een hels karwei :shock:

1 elektrisch probleem :argue

de centrale vergrendeling doet raar die springt af en toe op slot tijdens het rijden of als ik het contact afzet

en soms met de deur dicht gooien

en soms zelfs met van het slot halen ,dat hij meteen weer dicht springt dus kom ik er ook bijna niet in :thumbdown

waar zit het hoofd relais van de centrale vergrendeling ?

zit die niet in de zekering kast links aan de bestuurderskant?

1 elektrisch probleem :argue

de centrale vergrendeling doet raar die springt af en toe op slot tijdens het rijden of als ik het contact afzet

en soms met de deur dicht gooien

en soms zelfs met van het slot halen ,dat hij meteen weer dicht springt dus kom ik er ook bijna niet in :thumbdown

waar zit het hoofd relais van de centrale vergrendeling ?

zit die niet in de zekering kast links aan de bestuurderskant?

@Oenatje wrote:klopt maar dan moet je wel 2setjes hebben,

hoezo 2 setjes ?

de voorste delen passen zo

en de achteraste delen moet je het opstaande deel eraf zagen en op de deur kitten

de lengte is hetzelfde !

@Oenatje wrote:klopt maar dan moet je wel 2setjes hebben,

hoezo 2 setjes ?

de voorste delen passen zo

en de achteraste delen moet je het opstaande deel eraf zagen en op de deur kitten

de lengte is hetzelfde !

vandaag de grondlak geschuurd onvet en de (kleur) toplaag gespoten

is aardig gelukt alleen moet allemaal opnieuw want er zit overal wel wat siliconen in de lak :fy1

niet goed genoeg onvet met thinner denk ik ?

vandaag de grondlak geschuurd onvet en de (kleur) toplaag gespoten

is aardig gelukt alleen moet allemaal opnieuw want er zit overal wel wat siliconen in de lak :fy1

niet goed genoeg onvet met thinner denk ik ?

kan wel kloppen thinner is namelijk geen ontvetter,het schijnt dat thinner ook iets vettig is en niet geschikt is als ontvetter

gr kabouter

kan wel kloppen thinner is namelijk geen ontvetter,het schijnt dat thinner ook iets vettig is en niet geschikt is als ontvetter

gr kabouter

daar ben ik nu ook achter :jerry :???:

maarja het eind resultaat telt, heb nog genoeg lak over dus komt goed .

gr.

het lijkt mij trouwens eerder dat elektrische stoelverwarming bij een cabrio is voorbereid en niet in een station ?

welk gedeelte moet je hebben kan ik ff kijken of het er ligt of niet ? of heb je foto's

daar ben ik nu ook achter :jerry :???:

maarja het eind resultaat telt, heb nog genoeg lak over dus komt goed .

gr.

het lijkt mij trouwens eerder dat elektrische stoelverwarming bij een cabrio is voorbereid en niet in een station ?

welk gedeelte moet je hebben kan ik ff kijken of het er ligt of niet ? of heb je foto's

onder de bekleding onder je stoel, de ene is wel voorbereid de ander niet. dit geld ook voor de hatch en sedan

onder de bekleding onder je stoel, de ene is wel voorbereid de ander niet. dit geld ook voor de hatch en sedan

ik gebruik al jaren thinner als ontvetter, werkt perfect alleen niet op kunststof onderdelen, dan moet je andere hebben

Terug
Naar boven