• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ASTRA F HELAASERUIT: G STATION KOMT WELLICHT, WAAR OP LETTEN

kingsteve

Post weinig
Ten eerste nog dank voor jullie meedenktips over de astra F van mijn vrouw, deze heb ik besloten er toch maar uit te doen na een 2e APK voorkeuring. Lees eerder over de perikelen met Euromaster etc.

Nu heb ik de volgende op het oog http://auto.marktplaats.nl/opel/527...b-stationwagon-99-incl-historie-apk-2013.html" onclick="window.open(this.href);return false;.

Vandaag komt er een handelaar wellicht 650 voor de oude. Mijn vrouw rijdt maar 3500 per jaar meer niet, maar ivm de ruimte is dit wel een auto welke ik overweeg. Daarom ook de link. Waar moet ik op letten !!!!!!!

Is er eventueel een autokenner uit de buurt van Almere of Hilversum die mee kan kijken naar deze auto.

verneem graag de reactie.

Mooi G station, maar dat is natuurlijk op uiterlijk gebaseerd. En misschien kun je nog mooi afdingen van de totaalprijs (hij geeft zelf al aan dat vanaf 1500 geboden kan/mag worden. NAP en onderhoudsboekjes aanwezig (ook een pré) dus hoop voor je dat dit een gelukkige vondst wordt! Succes en keep us posted!

Stabelisatorstang rubbers willen nog wel eens gaan kraken over drempels

Stabelisatorstangen willen nog wel eens gaan rammellen over klinkerwegen

Goed op distributie interval letten 4 jaar of 60.000 km

Oppompbare schokbrekers ( als ze erop zitten ) gaan vaak lekken

Verder goed naar alles kijken zoals roest, onderhoudshistory

olieverbruik is ook veelvoorkomend, het kraken van de rubbers hebben ze bijna allemaal, dit is niet z'n probleem hooguit vervelend,

distributie riem is inderdaad aandachtspunt, goed letten op roest, hebben ze niet veel last van maar als ze de wielkasten niet schoonmaken dan roesten ze ook.

Terug
Naar boven