• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra f met vreemde kuren :p

Opel_Bjorn

Post veel
Hahaha mss iemand die deze man (ben ikzelf niet eh ;) ) kan helpen? :p Best wel een grappig probleemke met zijn Astra f. Ik verdenk precies een massa probleem :p

[youtube:j4k11rra]

[youtube:j4k11rra]

massakabel tussen chassis en accu wil wel eens door oxidatie slecht contact maken

loshalen schoonschuren en weer terug

had bij mn vectra ook allerlei vreemde electra problemen

en waren allen hiermee opgelost :thumb

Mvg Mario

massakabel tussen chassis en accu wil wel eens door oxidatie slecht contact maken

loshalen schoonschuren en weer terug

had bij mn vectra ook allerlei vreemde electra problemen

en waren allen hiermee opgelost :thumb

Mvg Mario

hahahahahaha ik ga kapot van dat engels met dat accent hahahaha.

maar wel vreemd probleem met die wagen!!

hahahahahaha ik ga kapot van dat engels met dat accent hahahaha.

maar wel vreemd probleem met die wagen!!

of heeft hij een motherfoking probleem met zijn fuking piece off shit computer?

ik denk dat waneer de fucking maasa kabel haast de fucking veel massa geeft waar door die fucking pice off crap te veel stroom vast houd ofzo.

ik vind het wel motherfucking grappig hoe die motherfucking vent praat met zijn fucking nep engels accent.

:jerry :jerry :jerry :jerry

ma ff serieus :P

als de massa kabel SLECHT contact maakt kan hij toch juist haast niks laten branden?

en aangezien de motor ook zo lekker door hobbelt (niet alle 4 de cilinders lijkt wel) lijkt het mij eerder dat zijn hele computer van slag is of zo.

of heeft hij een motherfoking probleem met zijn fuking piece off shit computer?

ik denk dat waneer de fucking maasa kabel haast de fucking veel massa geeft waar door die fucking pice off crap te veel stroom vast houd ofzo.

ik vind het wel motherfucking grappig hoe die motherfucking vent praat met zijn fucking nep engels accent.

:jerry :jerry :jerry :jerry

ma ff serieus :P

als de massa kabel SLECHT contact maakt kan hij toch juist haast niks laten branden?

en aangezien de motor ook zo lekker door hobbelt (niet alle 4 de cilinders lijkt wel) lijkt het mij eerder dat zijn hele computer van slag is of zo.

Lekker probleempje heeft hij.

Wat dit veroorzaakt, ik heb geen idee.

wat ik mij wel afvraag: Als je het contact uit hebt gedaan staat er volgens mij alleen stroom op de kabel van de accu naar de startmotor.

Voor de rest is er toch geen stroom op de kabels (behalve dan van het (radio-)display) ??

Je zou haast zeggen dat het contactslot niet deugt....

Rik ;)

Lekker probleempje heeft hij.

Wat dit veroorzaakt, ik heb geen idee.

wat ik mij wel afvraag: Als je het contact uit hebt gedaan staat er volgens mij alleen stroom op de kabel van de accu naar de startmotor.

Voor de rest is er toch geen stroom op de kabels (behalve dan van het (radio-)display) ??

Je zou haast zeggen dat het contactslot niet deugt....

Rik ;)

Hey,

Jij bent goed in Engels haha!

Dat alles het nu weer goed doet, zou kunnen zijn door de trillingen, ik had een ''soort'' gelijk probleem.

ANWB is toen geweest, het heeft met de start motor kabel te maken richting de accu & de + vanaf je dynamo naar je start motor.

Deze kan vol zitten met oxidatie, waardoor je vreemde kuren krijgt! Ik zou het eens een beetje opschuren & zorgen dat hij beter contact maakt. Tevens even een extra + kabel & extra - Kabel vanaf je dynamo naar je accu. Dan is het 99,9 % opgelost.

Groetjes,

Tony.

Hey,

Jij bent goed in Engels haha!

Dat alles het nu weer goed doet, zou kunnen zijn door de trillingen, ik had een ''soort'' gelijk probleem.

ANWB is toen geweest, het heeft met de start motor kabel te maken richting de accu & de + vanaf je dynamo naar je start motor.

Deze kan vol zitten met oxidatie, waardoor je vreemde kuren krijgt! Ik zou het eens een beetje opschuren & zorgen dat hij beter contact maakt. Tevens even een extra + kabel & extra - Kabel vanaf je dynamo naar je accu. Dan is het 99,9 % opgelost.

Groetjes,

Tony.

@Bjorn, ken je deze persoon?

zoals hier eerder door anderen en mezelf al beschreven

laat hem de contakten van de accu naar chassis ff schoonmaken

doe zoals gezegd door tony de startmotor en dynamo ook ff nu je toch bezig bent

extra min vanaf accu naar dynamo en startmotor

extra + vind ik niet nodig

als dit niet werkt zou het ook uit het contactslot kunnen komen :???:

@Bjorn, ken je deze persoon?

zoals hier eerder door anderen en mezelf al beschreven

laat hem de contakten van de accu naar chassis ff schoonmaken

doe zoals gezegd door tony de startmotor en dynamo ook ff nu je toch bezig bent

extra min vanaf accu naar dynamo en startmotor

extra + vind ik niet nodig

als dit niet werkt zou het ook uit het contactslot kunnen komen :???:

Ow, sorry ik haalde dat er ook niet echt duidelijk uit haha!.

Maar ik heb nog steeds wel het omgekeerde probleem, mijn auto doet alles perfect! Maar als hij aanslaat blijven me (!) lampje branden en m'n accu lampje! Nadat de ANWB is geweest om m'n dynamo te vervangen.

Misschien, dat iemand mij kan helpen?

Hij doet namelijk ook als hij warm is het accu & (!) lampje niet als check!

Raar, maar waar.

Tony.

Ow, sorry ik haalde dat er ook niet echt duidelijk uit haha!.

Maar ik heb nog steeds wel het omgekeerde probleem, mijn auto doet alles perfect! Maar als hij aanslaat blijven me (!) lampje branden en m'n accu lampje! Nadat de ANWB is geweest om m'n dynamo te vervangen.

Raar, maar waar.

Tony.

@Tonyehrd wrote:Ow, sorry ik haalde dat er ook niet echt duidelijk uit haha!.

Raar, maar waar.

Tony.

wrom hebben die hem vervangen dan? ?

kan wezen dat de koolborstels nog moeten inlopen

als deze nog niet volledig contact maken kan je lampje gaan branden

dit zal op gegeve moment onregelmatig gaan knipperen schokken

en zal vanzelf verdwijnen

of er maakt nog steeds iets anders slecht contact ;)

Gr Mario

Terug
Naar boven