robert_corsa
Woont hier bijna
hallo,
ik ga de volgende roestplekjes behandelen:
-wielranden achter
-voordeuren onder de spiegel
-1 keer achterdeur ten hoogte van de 5 stijl onder de stip (op de deur zelf)
-rond de antenne
-rond de ruitenwisser
-onder die zwarte platic kap op de achterklep
-achterste raam achter vervangen (rubber kapot en inwendig aan het roesten)
ik zit met de volgende vragen:
-hoe moeten de spiegels los? tweeterkapjes los trekken? en daarachter boutjes los draaien zodat de spiegel los komt?
-de strips bij de voordeuren en 1 achterdeur. deze strips zitten een de buitenkant, kun je deze zo los trekken?
-achterste raampje verwijderen/ deze bevind zich bij de antenne kant. tussen de achterklep en achterportieren in. hoe moet ik deze los halen?
-zwarte platic kap verwijderen op de achterklep. gewoon binnen bekleding los halen? en daarachte rmet boutjes de zwarte kap verwijderen?
het gaat om een 5 deurs astra f
ik ga de volgende roestplekjes behandelen:
-wielranden achter
-voordeuren onder de spiegel
-1 keer achterdeur ten hoogte van de 5 stijl onder de stip (op de deur zelf)
-rond de antenne
-rond de ruitenwisser
-onder die zwarte platic kap op de achterklep
-achterste raam achter vervangen (rubber kapot en inwendig aan het roesten)
ik zit met de volgende vragen:
-hoe moeten de spiegels los? tweeterkapjes los trekken? en daarachter boutjes los draaien zodat de spiegel los komt?
-de strips bij de voordeuren en 1 achterdeur. deze strips zitten een de buitenkant, kun je deze zo los trekken?
-achterste raampje verwijderen/ deze bevind zich bij de antenne kant. tussen de achterklep en achterportieren in. hoe moet ik deze los halen?
-zwarte platic kap verwijderen op de achterklep. gewoon binnen bekleding los halen? en daarachte rmet boutjes de zwarte kap verwijderen?
het gaat om een 5 deurs astra f