• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Astra F opleuken.

Duijmpje

Post weinig
Oke ik weet het klinkt nogal fout opleuken maar toch..

Ik ben de TROTSE! eigenaar van een astra f uit 94. Heeft er iemand tips om de auto er wat beter uit te laten zien.

Ik zit dan niet natuurlijk aan een schroefset te denken want in tegenstelling tot al die mensen die wel een schroefset hebben woon ik wel in een nederland met drempels die steeds maar hoger worden. Ik zoek gewoon een paar kleine dingetjes die me auto meteen een klein beetje extra's geven. iemand nog tips en tricks? Ik ben maar een student met een bijbaantje dus ga niet denken in de richting van koop nieuwe velgen van 1000 euro ofzo. :D

haha mijn astra is nu nog vrij standaard maar ik zal is van de week een paar fotos maken. Ik heb me astra pas 2 maand ofzo nou dus ik heb er nog niks aan gedaan.

hey, ik ben ook inmiddels student-af sinds een paar weken. In mijn 'studententijd' had ik ook niet veel budget om m'n auto (Astra G Coupé) wat minder standaard te laten ogen, maar wat ik heb gedaan is:

Ander pedalensetje (€30 op marktplaats)

Blauwe interieurverlichting (€60 aan leds)

Irmscher bumperverbreders van de sloop (€30)

Korte antenne (€15). De vorige was afgeknipt door de vorige eigenaar...dat vond ik wat te goedkoop ;)

Donkere zijknippers (€12 op marktplaats)

Lederen interieur had ik al, maar zag er niet uit. Dus behoorlijk op geknapt met wat goede schoonmaakspullen.

En verder kom je inderdaad op de sloop een heel eind voor weinig geld. Kun je denken aan bumpers/spiegels in kleur, lederen interieur

haha mijn astra is nu nog vrij standaard maar ik zal is van de week een paar fotos maken. Ik heb me astra pas 2 maand ofzo nou dus ik heb er nog niks aan gedaan.

hey, ik ben ook inmiddels student-af sinds een paar weken. In mijn 'studententijd' had ik ook niet veel budget om m'n auto (Astra G Coupé) wat minder standaard te laten ogen, maar wat ik heb gedaan is:

Ander pedalensetje (€30 op marktplaats)

Blauwe interieurverlichting (€60 aan leds)

Irmscher bumperverbreders van de sloop (€30)

Korte antenne (€15). De vorige was afgeknipt door de vorige eigenaar...dat vond ik wat te goedkoop ;)

Donkere zijknippers (€12 op marktplaats)

Lederen interieur had ik al, maar zag er niet uit. Dus behoorlijk op geknapt met wat goede schoonmaakspullen.

En verder kom je inderdaad op de sloop een heel eind voor weinig geld. Kun je denken aan bumpers/spiegels in kleur, lederen interieur

Ik heb mijn Astra F ook een "beetje opgeleukt" maar je kan nog prima zien dat het om een Astra F gaat !

Ik denk dat je dit bedoelt.

Kijk naar dit topic naar mijn auto.

viewtopic.php?f=40&t=149903

zoek vervolgens naar 18 juni 2011 om 21:54 uur. Daar staat de mijne.

Maar er staan ook andere mooie Opels tussen dus ideeen genoeg in dat topic.

Groet, Rik ;)

Ik heb mijn Astra F ook een "beetje opgeleukt" maar je kan nog prima zien dat het om een Astra F gaat !

Ik denk dat je dit bedoelt.

Kijk naar dit topic naar mijn auto.

viewtopic.php?f=40&t=149903

zoek vervolgens naar 18 juni 2011 om 21:54 uur. Daar staat de mijne.

Maar er staan ook andere mooie Opels tussen dus ideeen genoeg in dat topic.

Groet, Rik ;)

En sport velgen hoeven zeker geen 1000 euro te kosten. Als je goed zoekt op internet kun je al een leuk setje lichtmetaal vinden van zo'n 200 / 300 euro

En sport velgen hoeven zeker geen 1000 euro te kosten. Als je goed zoekt op internet kun je al een leuk setje lichtmetaal vinden van zo'n 200 / 300 euro

Als je ze heel toevallig in dezelfde kleur kunt vinden (zoals mijn spoilers) dan kosten ze rond de 50 Euro.

De booskijkers voor kosten ongeveer nieuw 20 Euro, het in kleur spuiten komt er dan nog bij.

Ik zoek nog booskijkers voor mijn achterlichten maar die zijn haast niet te vinden.....

Rik ;)

Als je ze heel toevallig in dezelfde kleur kunt vinden (zoals mijn spoilers) dan kosten ze rond de 50 Euro.

De booskijkers voor kosten ongeveer nieuw 20 Euro, het in kleur spuiten komt er dan nog bij.

Ik zoek nog booskijkers voor mijn achterlichten maar die zijn haast niet te vinden.....

Rik ;)

haha, vind opleuken iigv beter dan pimpen

mijn astratje is geen hoer dus er wordt niet gepimpt! LOL :D

ik ben mijn astra f stukje bij beetje de gsi look aan het geven

sideskirts heb ik geplaatst heldere achterlichten geruild voor donkere

en de oranje knipperlichten geruild voor heldere

maar kerel een foto zou leuk zijn is makkelijker om tips te geven :thumb

haha, vind opleuken iigv beter dan pimpen

mijn astratje is geen hoer dus er wordt niet gepimpt! LOL :D

ik ben mijn astra f stukje bij beetje de gsi look aan het geven

sideskirts heb ik geplaatst heldere achterlichten geruild voor donkere

en de oranje knipperlichten geruild voor heldere

maar kerel een foto zou leuk zijn is makkelijker om tips te geven :thumb

Trashmetal inderdaad ik wil me astra er beter uit laten zien ik wil niet z'n ding dat mensen van 10000km al zien aankomen blazen. ik wil dat als mensen naar me auto kijken ze zeggen nou dat is een hele mooie auto. sportieve look is altijd wel leuk maar allemaal van die stickertjes erop gaan plakken en dobbelsteentjes aan me spiegel hangen daar ben ik niet zo van.

Terug
Naar boven